Mănânci, inspiri, exiști

Mănânci, inspiri, exiști

Nu e nimic ciudat aici, și dacă ne mirăm, o facem doar așa, de dragul dramatismului. E la modă sa dai ochii peste cap, am observat noi pe Facebook, sau să te pornești în divagații inutile. Și acum, că le-am bifat pe amândouă, vă anunțăm că KFC și Mother au lansat lumânarea cu miros de sos Gravy, în ediție limitată de doar 230 de bucăți. Au lansat și un site special pentru căutătorii de zen, care te învață cum să aprinzi lumânarea cu miros de prânz și apoi să respiri și să inspiri. 

Dar, cum spuneam la început, nu e nimic neobișnuit aici, chiar dacă ar putea părea așa pentru cei care țin la ordinea lumii. Acum vreo 5 ani, o companie numită Kentucky a lansat lumânări cu parfum de pui prăjit, iar acum doi ani chiar KFC a lansat o lumânare cu aceeași aromă, în Noua Zeelandă, în ediție foarte limitată de 25 de bucăți. Apoi, în 2017, KFC Japonia a lansat săruri de baie cu aroma celor 11 condimente folosite de companie.

Iar legătura dintre KFC și zen a început de ceva vreme, pentru ca se stie: mănânci, respiri, exiști. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related