E, așa sunt băieții. Cu varianta Boys will be boys. O frază care are corespondent, de fapt, în toată lumea și care a dus la ceea ce vedem în prezent: o scuză pentru comportamente greșite. Și dacă brandurile pentru femei iau, de câțiva ani, atitudine și participă la conversația #metoo, a venit rândul și brandurilor pentru bărbați să facă ceva. Iar Gillette face primul pas în această direcție.
De 30 de ani, Gillette le spune bărbaților: “The Best A Man Can Get.” Acum, sloganul acesta, capătă un sens serios. Brandul ia atitudine vizavi de masculinitatea toxică și vrea să facă parte din conversația globală legată de drepturile femeilor, de bullying și, mai ales, de stereotipiile care definesc bărbatul.
Campania realizată de Grey New York redefinește ideea de cel mai bun și întreabă bărbații din toată lumea: doar atât putem? Putem mai mult, crede acest brand: să eliminăm scuzele pentru comportamentele greșite, să devenim responsabili pentru actele noastre și să susținem o nouă generație și o schimbare pozitivă.
De asemenea, brandul va dona un milion de dolari în fiecare an, timp de trei ani, unor ONG-uri care derulează programe în SUA.