Un deceniu de Piko Creative, din Chișinău spre Amsterdam. Constantin Șarcov (Piko Creative): În [alți] 10 ani vreau să avem o agenție despre care să scriem o carte

Un deceniu de Piko Creative, din Chișinău spre Amsterdam. Constantin Șarcov (Piko Creative): În [alți] 10 ani vreau să avem o agenție despre care să scriem o carte

Piko Creative a apărut printre cărți. Divizia de design a editurii Cu Drag din Republica Moldova, deținută de Petru Șarcov, a fost fundația pe care au construit doi designeri cu o viziune comună: a face lucrurile "peste limite". Iar Constantin Șarcov și Eugen Catruc au respectat cu brio filosofia autodepășirii: cel mai premiat și publicat proiect Piko este o reinterpretare a blazonului oficial al Țărilor de Jos, la care s-a lucrat timp de 6 luni (design, construcție manuală, asamblare, fotografie și final edit), cu toate etapele documentate într-un video de 16.000 de cadre. Orientarea spre craft s-a văzut, totodată, și în proiectele comerciale - tot prin 2015, Piko lucra la 5 fonturi handmade din zahăr brun pentru un proiect digital.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related