Încă un brand de modă supără China

Încă un brand de modă supără China

Un nou an, un nou brand care irită sensibilități culturale. După gafa uriașă din China a celor de la Dolce și Gabbana, pentru care și-au cerut scuze gigantice, dar care nu au făcut decât să agite și mai mult spiritele, a venit și rândul Burberry.

Brandul a încercat, printr-o serie de fotografii cu modele și actrițe din China, să serbeze Anul Nou Chinezesc. 

Ceea ce se voia o atmosferă de familie și sărbătoare a fost interpretată, de cei din China, ca posterul unui film horror.

Cuvântul cel mai folosit în reacțiile vizavi de aceasta campanie a fost creepy. Sau, cum exprimă cel mai bine unul dintre comentatorii online:

"This is a group of people who plan to kill this ultra-rich grandma and keenly fight over her inheritance" 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related