[Concluziile lui 2018] Raluca Zamfir: A fost un an al legaturilor dintre oameni care impreuna sunt o forta si fac lucruri senzationale

[Concluziile lui 2018] Raluca Zamfir: A fost un an al legaturilor dintre oameni care impreuna sunt o forta si fac lucruri senzationale

Hai ca 2018 are si lucruri bune, daca insisti sa le cauti si sa te uiti la ele, arata Raluca Zamfir, Managing Partner RANEvents PR Agency. Presiunea vine cu avantaje si dezavantaje, spune ea: te obliga sa fii mai bun, sa nu faci compromisuri, insa, in acelasi timp, poate genera anumite anxietati in PR, chiar crize, care, uneori, pot fi greu de gestionat.

Printre suisurile anului pot numi cresterea transparentei in domeniu, cresterea responsabilitatii si a asumarii. Nu prea te mai poti ascunde, daca ai facut ceva gresit vei fi prins si sanctionat de consumatori rapid.

Un lucru e sigur: 2018 a oferit posibilitatea de a invata. Din greseli si sarbatoare, din presiune sociala si politica. Cum iei partile bune din ceea ce ti se ofera, in randurile de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related