În decembrie, Lidl demarează o campanie de recrutare dedicată românilor care muncesc în străinătate, pe care îi va întâmpina la sosirea în țară cu panouri aflate în aeroporturi și vămi.
Cu ajutorul unei noi campanii de recrutare, Lidl devine primul retailer din România care mizează pe românii din diaspora. Cum principalul motiv pentru care ei rămân în străinătate este unul de natură economică, Lidl le oferă un job stabil, cu multiple beneficii și un salariu atrăgător în România.
Retailerul le face această propunere românilor din zona de est a țării care lucrează în străinătate și crește vizibilitatea acestei oferte prin intermediul unei campanii de recrutare. Ea are loc în contextul inaugurării la începutul lui 2019 a celui de-al cincilea depozit Lidl din România, în apropierea orașului Roman, în localitatea Cordun. Acesta va aproviziona aproximativ 50 de magazine Lidl din zona de est a țării. Prin deschiderea depozitului de lângă Roman sunt create peste 200 de noi locuri de muncă, atât în zona operativă, cât și în zona administrativă.
Dintre acestea, 139 de poziții sunt disponibile la ora actuală. Acestea sunt de două tipuri: Lucrător Depozit în echipa de Pregătire marfă și Stivuitorist. Cea dintâi presupune numărarea produselor, transportarea paleților pe benzile de încărcare și descărcare, participarea la realizarea inventarelor și aplicarea principiilor de igienă. Joburile de Stivuitorist necesită atestat ISCIR. Stivuirea și coborârea paleților, prelucrarea cererilor de stivuire venite din partea departamentului Pregătire marfă, transportarea produselor sosite în depozit către locurile de depozitare alocate sunt câteva dintre responsabilitățile care vin la pachet cu acest post.
Beneficiile unui job la depozitul Lidl din Cordun sunt asigurare de viață, asigurare privată de sănătate, tichete de masă în valoare de 15 ron/zi, transport gratuit până la depozit, reducere la abonament fitness, tichete Lidl cadou de Paște și de Crăciun și pachete sau vouchere Back to school pentru colegii care au copii în ciclul școlar primar și gimnazial.
Pentru a obține aceste posturi, potențialii angajați pot trimite CV-ul la adresa [email protected], îl pot lăsa la depozitul Lidl din Cordun (E85/DJ 201c, jud. Neamț, România) sau pot suna la numărul de telefon 0759 209 991 pentru a obține mai multe detalii. Acestea sunt disponibile și aici.
Desfășurarea campaniei
Datorită campaniei, românii din diaspora care se întorc în țară în perioada sărbătorilor vor fi întâmpinați în aeroporturile din Suceava, Bacău și Iași și în vămile din Borș și Nădlac de promoteri îmbrăcați în uniforme din depozitul Lidl. Între 17 și 22 decembrie, aceștia vor fi echipați cu pancarte cu mesajul "Echipa Depozitului Lidl îți urează: Bine ai venit acasă!". Totodată, și în cele trei aeroporturi, și în cele două vămi, vor fi amplasate panouri cu vizualuri care le amintesc celor din diaspora de viața petrecută alături de familie și de căldura cu care aceasta îi întâmpină la venirea acasă.
Dincolo de aceste activări, campania va continua cu o componentă de comunicare generală: în ianuarie 2019, județul Neamț va fi "populat" de aceste mesaje, transmise prin intermediul OOH-urilor, MVcom-urilor și spoturilor radio. Campania va include și un eveniment de recrutare, care va avea loc în luna februarie.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează în jur de 10.500 de magazine și mai mult de 150 de centre în 29 de țări la nivel mondial.
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse la cel mai bun raport calitate-preț. Operațiunile din magazine, din depozitele logistice și din sediile centrale respectă promisiunea făcută clienților, aceea de a le oferi prospețime zilnică. În ceea ce privește procesele standardizate, design-ul și structura sunt asigurate de către concernul Lidl, din sediul central de la Neckarsulm.
Lidl este o companie care acționează sustenabil în toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a-și îndeplini promisiunea cu privire la calitate și, în același timp, de a asigura un viitor mai bun pentru societate și mediu. Compania se implică activ în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, concentrându-se pe cinci piloni de activitate: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajații și partenerii de afaceri.