Ciprian Marica a semnat cu RAA, agenția de celebrity management, care reprezintă și impresariază artiștii și persoanele publice în relația lor cu industria de marketing și comunicare din România. Dacă de-a lungul timpului Ciprian a semnat cu unele dintre cele mai cunoscute echipe de fotbal, în acest moment transferul de încredere a fost făcut către RAA, unde este titularul unei echipe de seamă.
Deși s-a retras din activitate, Ciprian a rămas în lumea fotbalului și, în prezent, este proprietarul clubului Farul Constanța, implicându-se în susținerea financiară a unuia dintre simbolurile fotbalului românesc. A debutat în fotbalul mare la Dinamo București, în 2001, pentru ca ulterior să joace pentru FC Șahtior Donețk, VfB Stuttgart, Schalke 04, Getafe FC, Torku Konyaspor și FCSB. A adunat 71 de selecții la echipa națională, pentru care a marcat 25 de goluri și este în continuare entuziasmat de tot ceea ce ține de fenomenul fotbalului.
În plus, este unul dintre cei care cred în talentul și valoarea tinerilor din România, astfel că prin Fundația Ciprian Marica îi încurajează și susține pe cei care fac performanță prin programe pentru bursieri și programe comunitare, dorindu-și ca, pe termen lung, să realizeze o școală vocațională.
“Ne potrivim cu Ciprian, ne-am dat seama de asta înca de la prima discuție, pentru că împărtășim aceleași valori – dedicarea pentru performanță și pentru rezultate, responsabilitatea și integritatea. De aceea și alăturarea lui în portofoliul RAA a venit firesc, după ce am discutat concret pe zona de reinventare a brandului personal, el fiind unul dintre cei care au atins succesul și care construiesc la nivelul următor, cu aprecierea și loialitatea celor care i-au urmărit cariera de fotbalist. Pregătim multe proiecte ambițioase și abia așteptăm să le facem cunoscute publicului”, a declarat Ana Maria Apostoiu (talent manager și co-fondator RAA Romanian Artists Agency).