Iacă-tă trecu și suta de ani și noi tot aici suntem, scriem despre branduri. Branduri care au încercat să țină și ele steagul sus, după posibilități sau ambalaje. Chiar și cele care nu sunt românești au îmbrățișat, din solidaritate, elementul definitoriu al neamului trăitor de spațiu carpato-danubiano-pontic. Și acesta este capra vecinului, așa cum a grăit Pressone într-o campanie de sărbătoare.
Pe 1 decembrie, cei care nu aveau fasolea pregătită, puteau trece pe la KFC, care:
Fanilor noștri care preferă cartofii McDonald's Romania lângă puiul crocant de la KFC, le spunem #TraiascaCapraVecinului #pebune #1decembrie
Sau pe la McDonald's, care și ei:
Buni și cu sosul vecinului KFC
Ambele postări au primit aplauze, zeci de mii de like-uri, mii de comentarii și share-uri. Și mulțumiri de la Pressone:
Suntem mândri şi foarte bucuroşi că, astăzi, de Ziua noastră Naţională şi la Centenarul Marii Uniri, două companii celebre îşi dau mâna în România, în premieră mondială, pentru a sărbători atuurile concurenţei. KFC şi McDonald's Romania devin, astfel, primele branduri rivale care se alătură campaniei #TraiascaCapraVecinului.
Chestie care s-a lăsat și cu idei pentru următorul centenar: