Toți pasionații de marketing sunt rugați să strige "Prezent!" la Seara YP dedicată Brandurilor Românești

Toți pasionații de marketing sunt rugați să strige "Prezent!" la Seara YP dedicată Brandurilor Românești

IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează Seara YP dedicată Brandurilor Românești, miercuri, 28 noiembrie 2018, de la ora 19:00, la NOD Makerspace. 

Evenimentul prezintă spre dezbatere perspectiva brandurilor românești în contextul actual al României Centenare, preferințele românilor cu privire la brandurile autohtone si relevanța acestora pe plan local, dar și international. 

 

 „Nu putea să lipsească din acest an aniversar o Seară YP dedicată brandurilor românești. Am ales să supunem atenției publicului nostru poveștile de succes a trei branduri românești. Vom afla cum au reușit acestea să reziste în timp, să se poziționeze sau să se repoziționeze și cum își construiesc produsele de succes. De altfel, participantii vor afla și rezultatele unei cercetări de piață care a analizat opțiunile românilor în ceea ce privește alegerea produselor naționale și credibilitatea ambasadorilor autohtoni de brand”, a declarat Iulia Niculae – Cuciurean, Preşedintele IAA Young Professionals România.

 

Speakerii evenimentului sunt: Lucia Antal, Marketing Director Pro TV, Alex Dima, corespondent special Știrile Pro TV, Corina Cimpoca, Fondator și Consultant Senior MKOR Consulting; Valentina Vesler, PR & Communication Director Valvis Holding.

Înscrierile se fac gratuit, completând un formular. Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.

Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de MarComm, cu scopul de a încuraja dezbaterile, transferul de cunoaștere de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: trenduri în marketing politic, comunicare globală versus comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, marketing sportiv.

 

IAA Young Professionals România este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 1000 de membri din 15 țări: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elveția, India, Italia, China, Turcia, România, UK și Bosnia Herţegovina.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals România sunt: CompetiţIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative), Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri).

IAA YP România este câștigătoarea a The Inspire Award pentru excelență 2018.

Evenimentul este organizat cu sprijinul media IQads și al sponsorilor Nod Makerspace, Coca-Cola și Editura Publica.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related