Doar 5 zile ne despart de inchiderea inscrierilor in competitia de design Leroy Merlin si IQads.
Asta inseamna ca mai aveti timp in care puteti inscrie una sau mai multe variante de design pentru noile uniforme dedicate echipelor de vanzari din magazinele Leroy Merlin.
In urma unui proiect amplu de evaluare interna, s-a decis ca uniformele actuale au nevoie de imbunatatiri, iar sugestiile unei comunitati creative ar pica tocmai la tanc. Asa ca, pana pe 2 decembrie, i-am invitat pe toti creativii nostri sa-si adauge in portofoliu si un prim proiect de bricolaj vestimentar. Dar intai si-ntai, pe TheCreator.
Brieful Outfit Design Competition by Leroy Merlin cere reconstructia unei uniforme compusa din 4 piese vestimentare (tricou polo, hanorac, geaca de iarna si pantaloni), pe baza conceptului crafted fashion. Reprezentand creativ universul Do-It-Yourself, uniformele primesc, dincolo de culori si modele, buzunare detasabile, piese modulare, cusaturi sau broderii manuale, fragmente pictate manual si orice alte adaugiri similare. Piesele trebuie sa fie versatile, functionale, dar si in ton cu trendurile actuale in fashion.
Despre uniformele actuale, echipele de vanzari au scos la iveala urmatoarele nemultumiri, per ansamblu spunand ca nu le ofera incredere in raporturile cu clientii:
➨ monotonia culorilor;
➨ lipsa de unitate si reprezentativitate (culorile uniformelor prezente au nuante diferite si nu ii diferentiaza pe angajati de restul clientilor)
➨ designul demodat;
➨ tinute neadecvate pentru munca fizica (aplecari, ridicarea produselor, lucrul la inaltime etc), atat la interior, cat si la exterior;
➨ tinute neoptimizate pentru instrumentele de lucru ale consultantului de vanzari: cutter, ruleta, pix, carnetel, telefon mobil.
Printre primele inscrieri s-au numarat o uniforma centrata pe zambete de la Nicoleta Dajbog, trei versiuni de uniforme in care Delia Gheorghe s-a jucat cu unelte de bricolaj si triunghiuri, o tinuta reprezentativa pentru stilul army de la Lavinia Popa, una dedicata omului harnic modern (aka lumberjack) de la Valentina Ratiu si una care integreaza grafic vopseaua de la Radu Popa.
Amintim ca inscrierile trec atat prin votul publicului, cat si prin mainile unui juriu format din echipele de HR si marketing Leroy Merlin, Mirela Bucovicean (Molecule-F), Rares Mateescu (Cufir) si Miruna Spataru (IQads). In nota finala rezervata fiecarei inscrieri, publicul se pronunta in proportie de 30%, restul de 70% revenind juriului.
Si, daca tot am ajuns in zona evaluarii, va transmitem o portie de feedback intermediar din partea reprezentantilor companiei privind inscrierile efectuate pana acum in competitie.
Reprezentantii Leroy Merlin au apreciat la inscrierile de pana acum:
- look-ul modern al uniformelor;
- modalitatile de integrare si vizibilitatea logo-ului;
- starea de bine si ideea de joaca indusa folosind diverse elemente (smiley-uri, triunghiuri pe langa logo etc);
- adaugirile de buzunare necesare instrumentelor de lucru si telefon.Sectiunea constructiva a feedbackului aminteste ca albul predominant nu este practic pe o uniforma folosita zilnic, oricat de bine ar arata ca design. Participantii sunt incurajati sa foloseasca culorile brandului - verde, negru, blue navy si alb - tinand cont de acest aspect.
Luati aminte si finisati cu grija si migala. Rezolvarea problemelor uniformelor actuale Leroy Merlin prin design iti promite si premii in valoare totala de 2.500 de euro:
Premiul I - 1.200 de euro.
Premiul al II-lea - 800 de euro.
Premiul al III-lea - 500 de euro.
Nu uitati de deadline-ul 2 decembrie; pana atunci, va lasam in compania catorva dintre inscrierile primite pana acum: