Dealul armoniei Coca-Cola devine un munte de ironie într-o campanie SodaStream

Dealul armoniei Coca-Cola devine un munte de ironie într-o campanie SodaStream

Pentru a ajunge la sarcasmul și ironia din prezent, trebuie să refacem puțin drumul armoniei și al urii din publicitatea la băuturi carbogazoase. Să o luăm cu începutul, adică să mergem în 1972, când Coca-Cola lansa reclama cult Hilltop.

Apoi, să ajungem SodaStream, un brand care atacă marile companii de băuturi în reclamele sale fără nicio jenă. De exemplu:

Sau:

Am mai vorbit noi de SodaStream. Aici cu Muntele sau dincoace cu "Rușine!", ambele din Game of Thrones. Cumva, pregătiseră drumul pentru reclama asta, în care muntele armoniei Coca Cola devine unul de plastic. Doar că SodaStream va fi preluat PepsiCo, după o echiziție de 3,2 miliarde de dolari. Și da, Pepsi a avut războiul lui de durată cu Coca-Cola în reclame.

Dar noua campanie SodaStream, care arată cu degetul la plasticul lăsat în urmă de marile companii, nu ocolește Pepsi cu totul:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related