Heidi îți aduce acasă un colț neplictisitor, într-o nouă campanie semnată FCB Bucharest

Heidi îți aduce acasă un colț neplictisitor, într-o nouă campanie semnată FCB Bucharest

Cu toții avem un loc care ne inspiră: un colț al nostru, unde ne retragem când simțim nevoia să ne încărcăm cu energie, să evadăm alături de o carte bună sau pur și simplu să ne lăsăm purtați de ritmurile playlist-ului favorit, în compania unei cafele, a unui ceai sau a unei bucățele de ciocolată. Pentru a celebra aceste momente, cea mai nouă promoție Heidi, concepută și comunicată alături de FCB Bucharest, aduce o selecție premium de obiecte de design interior și o colaborare cu Dana Rogoz, o mare fană a ciocolatei și a designului.

 

Ce au în comun ciocolata Heidi și designul interior? Creativitate, pasiune și respect pentru craft. Și pentru că ciocolata are puterea să ne inspire, am vrut să vedem ce se întâmplă atunci când îi inspiră pe cei mai creativi dintre noi. Așa că am invitat-o pe Dana Rogoz să conceapă două colțuri neplictisitoare, în spiritul creațiilor ei preferate din gamele Heidi Dark și Heidi Grand’Or. Procesul de cercetare a fost unul îndelungat, fiind necesare mari cantități de ciocolată pe toată durata colaborării”, spune Dragoș Raicu (Group Creative Director FCB Bucharest).

 

O fire optimistă, pasionată de design interior, Dana Rogoz a fost alegerea pefectă pentru a transmite naturalețea, atitudinea pozitivă și spiritul ludic promovate de Heidi. Dana a conceput, inspirată de Heidi, cele două premii mari ale campaniei: colțul Grand’Or și colțul Dark, fiecare alcătuit dintr-un fotoliu, o măsuță, un lampadar și o pătură create de designeri români. Totodată, ea susține campania prin povești spuse pe blogul personal, interviuri cu alți influenceri despre colțurile neplictisitoare din casa lor și este imaginea campaniei în materialele in-store.

 

Ne-am îndrăgostit la prima vedere de ideea creativă a acestei campanii. Ea pornește de la un insight foarte puternic – si anume că românii – mai mult decât alți europeni – sunt atașați de locuințele lor, vor să fie proprietari, nu doar chiriași și investesc mult timp, bani și imaginație pentru a-și decora casele.

Obiectele pe care le avem lângă noi nu sunt doar niște artefacte plictisitoare, funcționale. Fiecare fotoliu are povestea lui; despre fiecare veioză, vază sau pătură proprietarul îți poate povesti cu lux de amănunte cum le-a găsit, cum le-a adus acasă, de ce le-a combinat într-un fel sau în altul. De fapt, de aici vine puterea obiectelor de a crea acel sentiment de confort și relaxare fără de care ne este greu să ne găsim locul, linștea. Designul interior și ciocolata Heidi au în comun puterea de a inspira, de a lua elemente din natură și a le transforma în lucruri noi – la care ne întoarcem cu drag, de fiecare dată”, a adăugat Ioana Marica (Brand Manager Heidi Chocolat).

 

Alături de conceptul promoției și al campaniei de comunicare, FCB a creat pentru Heidi elementele de comunicare in-store, dar și site-ul campaniei, neplictisitor.ro, unde poți afla mai multe detalii despre premii, poți urmări conținut video cu Dana Rogoz și desigur, te poți înscrie în promoție, până la data de 30 decembrie 2018.

Echipele care au realizat campania:

Echipa Heidi: Daniela Dumitrașcu – Marketing Director, Andreea Beekman – Customer Experience & Trade Marketing Manager, Ioana Marica – Brand Manager

Echipa FCB Bucharest: Claudiu Dobriță – Chief Creative Officer, Dragoș Raicu – Group Creative Director / Copywriter, Agatha Muler – Art Director, Dorina Ciorîia – Art Director, Gabriela Suciu – Account Director, Anca Duță – Account Manager, Silviu Clinciu – Account Executive, Vlad Crișu – DTP, Gabriela Pricob – Production Manager, Ionuț Stan – Production Executive

Activitățile de social media și PR ale campaniei au fost realizate cu sprijinul Spoon Media și Eye PR.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related