Pentru al doilea an la rând, agenția de comunicare și branding Communication ON a gestionat strategia de comunicare a celui mai mare eveniment de street food din Europa, Bucharest Street Food Carnival, un eveniment marca Gourmet Entertainment.
Echipa Comm`ON a conturat strategia macro de comunicare și s-a ocupat de implementarea acesteia pe canalele de interes ale publicului țintă. Pentru prima dată în România, chefi internaționali care conduc restaurante cu stele Michelin au fost invitați speciali la Carnaval. Elena Arzak și Edorta Lamo s-au alăturat Chefs Stage, împreună cu maeștrii de pe scena bucătăriei românești: Adrian Hădean, Nicolai Tand, Joseph Hadad, Nico Lontras, Alex Petricean și mulți alții. În premieră la un festival de streetfood, Chefii au făcut un show de excepție, la egalitate cu artiștii care au cântat pe cele 5 scene amplasate special pentru ei. Reprezentațiile culinare live au înregistrat un succes notabil, iar sesiunile de talks au condimentat atmosfera de carnaval.
Conceptul „The Carnival” – mai mult decât un festival de street food la nivel european - a evoluat, iar Communication ON și-a dorit să ofere Bucureștiului mai multă energie și mai multă culoare prin manifestările de artă stradală (live circus, Grande Piano, carusel, stilt walkers, numere de magie), prin concertele susținute de 40 de artiști locați și internaționali și prin preparatele aduse din toate colțurile lumii.
Anul acesta, peste 100.000 de oameni au fost prezenți la Bucharest Street Food Carnival și s-au bucurat de prezența celor peste 100 de vendori de mâncare și băuturi, care i-au purtat într-o călătorie a 10 bucătării internaționale. Ediția cu numărul trei a fost și una a premierelor. În mass media online au fost înregistrate peste 2 milioane de vizualizări. Evenimentul a fost preluat în peste 42 de buletine de știri și reportaje, atingând o audiență de 15 milioane telespectatori pe toate intervalele orare și pe toate posturile TV. În social media, evenimentul a generat peste 7,5 milioane de impresii. În cele 4 zile de Carnaval, dar și în săptămâna următoare, acesta a fost în topul subiectelor de interes pentru media offline și online și a pus Bucureștiul pe harta street food a Europei.
The Carnival a avut loc între 6 și 9 septembrie la Romexpo, iar spectacolul a fost unul de excepție. Printre tentații culinare, concerte de excepție și secrete de bucătărie ale celor mai buni chefi din România, dar și din străinătate, cei prezenți s-au bucurat de atmosfera de carnaval și de o experiență street food completă.
Communication ON sau Comm’ON, cum îi spun prietenii, este o agenție de branding și comunicare cu sedii atât în Cluj, cât și în București, ce activează pe piață de peste patru ani. În portofoliul acesteia se regăsesc clienți din domenii diverse, precum Pharma, Medical, Beauty, FMCG, Retail, Automotive, Muzică & Entertainment, Manufacturing și multe altele, dar și numeroși clienți pentru care realizează servicii de Personal Branding, printre care îi amintim pe Chef Adrian Hădean, Genoveva Hossu și Camelia Șucu.
Gourmet Entertainment este o companie fondată în anul 2015, de către o echipă entuziastă de tineri antreprenori având o experiență de peste 15 ani în live entertainment, organizarea de evenimente la scară înaltă, marketing, advertising și dezvoltare Horeca de nivel premium. Compania a fost fondată cu misiunea de a oferi publicului din România posibilitatea de a experimenta evenimente gastronomice de excepție, realizate la standarde internaționale. În anul 2016, cele trei evenimente principale realizate de aceștia (Bucharest Gourmet Festival, Bucharest Street Food Festival și Food Truck Festival On Tour) au adunat un total de peste 150.000 de vizitatori unici.
Brandul Gourmet Entertainment cuprinde sub umbrela sa unele dintre cele mai de amploare evenimente culinare din România: Bucharest Food Festival – Gourmet Edition, Food Truck Festival On Tour, Culinaria Street Food Market, Gintoneria – The Gin & Tonic Festival și Bucharest Street Food Festival.