Când dorința de schimbare a unui brand se întâlnește cu creativitatea celor de la MAINSTAGE | THE AGENCY, campania de repoziționare nu poate fi decât „la punct fix”. Astfel a fost și în cazul brandului •calif, care și-a dorit să fie mai aproape de noua generație de consumatori care vor mai mult decât un produs sau serviciu din partea unui brand, iar cei care au transformat dorința lor în realitatea sunt creativii de la MAINSTAGE | THE AGENCY. Mai mult decât atât, campania de repoziționare a brandului •calif realizată de MAINSTAGE | THE AGENCY s-a clasat pe locul al II-lea la categoria Best Use video la Webstock 2018 și a fost selectată de ADC România ca una din cele mai bune campanii de digital din luna septembrie.
Campania de comunicare a constat în lansarea unui manifest creat în colaborare cu Psihotrop, artistul de nouă generație care a ieșit în evidență prin modul inedit în care reușește să transmită mesaje puternice pe înțelesul tinerilor, indiferent de subiectul ales.
Versurile manifestului sunt fresh, cool și nonconformiste, iar videoclipul invocă un stil vizual aparte, care foloseste elemente din cultura emergentă a internetului. Pentru că vorbim despre un brand cu aspiratii non-conformiste si o viziune curajoasa, echipa de marketing •calif a organizat un eveniment de lansare atipic: 5 parașutiști au aterizat pe un punct fix, pe malul lacului Limanu, în cadrul unui eveniment dedicat social media și au predat invitaților și lui Psihotrop manifestul pentru a fi vizionat in premieră.
„Pe parcursul colaborării cu echipa brandului •calif am simțit tot timpul libertatea și încurajarea de a fi cât mai creativi. Este o campanie inedita, pentru un client curajos, care își dorește să fie cât mai aproape de generația Z. Avem o echipă de strategi și creativi foarte talentați și asta ne ajută să fim parte din această etapă importantă din povestea brandului.” , Mădălin Nițiș (General Manager la MAINSTAGE | THE AGENCY).
„Prin campania „punct și de la capăt” ne-am propus să demonstrăm că poți oricând să te reinventezi și să o iei de la capăt, chiar dacă asta înseamnă să te abați de la regulile nescrise ale mediului sau in cazul nostru, ale industriei.
Echipa MAINSTAGE | THE AGENCY a înteles perfect nevoia de repoziționare a unui brand deja consacrat și a venit cu propunerea de realizare a unui manifest care sa exprime noua identitate vizuala, noua directie de comunicare si noile valori ale brandului.
Pentru că a te reinventa presupune asumarea unor riscuri, am ales sa lansam acest manifest intr-o manieră nemaivăzută, chiar daca stiam ca nu vom avea o a doua incercare, depinzand de multi factori externi ( timing scurt, conditii meteorologice, suprapunerea cu ordine militare de NO GO etc). Ii invitam pe toti cei interesati sau neinteresati sa ne urmareasca fiindcă ne-am propus să punem industria la punct - la •calif.”, Andrei Nebunoiu (Marketing and Sales Director).
Echipa .calif
Andrei Nebunoiu - Marketing and Sales Director
Daian Man – Marketing Man
Radu Tănase – Managing Partner
Echipa MAINSTAGE | THE AGENCY
Sebastian Olar - Co-Creative Director
Arpad Rezi – Co-Creative Director
Nadejda Ghilca – Senior Art Director
Alexandru Cristea – Account Director
Cătălin Tudor – Account Executive
Adriana Șandru - Head of Digital & Social Media
Maria Popovici – Social Media Executive
Regie – SAN
Producător - Loops Production