Surprinse în Carpați de New York Times Magazine: șosete de 24 de dolari și șal Gucci de 1.900 de dolari

Surprinse în Carpați de New York Times Magazine: șosete de 24 de dolari și șal Gucci de 1.900 de dolari

O rochie Prada, 2.980 de dolari. Un șal Gucci, 1.900 de dolari . Un cercel Grainne Morton, 400 de dolari. Șosete Falke, 24 de dolari. Peisaj cu România ciudățică, neprețuit. The New York Times Style Magazine a realizat un editorial de modă în Carpați, după cum anunță Marius Comper pe Facebook, cu observația: ”haine foarte scumpe juxtapuse unui fundal sărăcăcios”.

Materialul are titlul Romantic Fall Layering și explicația: obiecte de vestimentație inspirate din rochia tradițională românească, fotografiate la poalele munților Carpați.

Ne-au plăcut și comentariile la postarea lui Marius Comper (sunt vreo 70 pe temă, recomandăm discuția stârnită):

Ocazie cu care ne amintim de o altă conversație stârnită pe aceeași temă, dar în România, când revista Beau Monde a făcut un editorial care a stârnit reacții dure, iar fotograful dădea următoarele explicații.

În fine, editorialul din New York Times a stârnit, ca de obicei, și aplauze și reticență. Unii s-au bucurat că România e promovată printre rochii scumpe, alții s-au încruntat la asocierea improbabilă. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related