Cel mai mare producător român de cosmetice modernizează gama Aslavital Mineralactiv, cu efecte detoxifiante și de protecție împotriva poluării urbane.
Schimbăm. Descoperim. Încercăm. Apoi schimbăm din nou. Plecăm. Plecăm din oraș. Plecăm din țară. Schimbăm iarăşi. Aspirațiile și ritmul vieții contemporane ne presează, iar în cursa după “cel mai nou” sau “cel mai bun”, uneori avem nevoie să fim ghidaţi de “ceva”. Şi acel “ceva” este mai aproape de noi decât am crede. Uneori este chiar aici, acasă.
Aslavital şi MullenLowe ne îndeamnă la reîntoarcerea către natură, puritate şi echilibru şi lansează campania pentru cea mai nouă gamă de produse cosmetice cu argilă 100% naturală, de proveniență locală, cu efect detoxifiant şi mineralizant.
“Valorificarea frumuseții și implicarea în promovarea autenticității sunt parte din ADN-ul Aslavital. Odată cu modernizarea gamei Aslavital Mineralactiv, ne-am dorit să venim în întâmpinarea unei nevoi reale a femeii moderne – lupta împotriva stresului și a poluării urbane, prin alegerea celei mai la îndemână căi: natura. În dezvoltarea primei game românești create pe baza argilei 100% naturale, provenită din Munții Pădurea Craiului, , am integrat ultimele tendințe din sectorul cosmetic, adaptându-le necesităților și preferințelor locale, astfel încât noile formule să aducă tenului o infuzie de tinerețe și naturalețe. Prin campania dezvoltată de MullenLowe, alături de suportul Golin în comunicarea ei, mizăm pe argila românească naturală drept element cheie în găsirea căii spre frumusețe”, a declarat Tudor David (Marketing Director Farmec).
“În contextul în care probleme precum poluarea, stresul şi alimentaţia necorespunzătoare afectează o proporţie din ce în ce mai mare a populaţiei, campania este un manifest pentru întoarcerea către natură şi către echilibrul pe care cu toţii ne dorim să îl atingem”, a spus Silviu Antohe (Group Creative Director MullenLowe).
„Standardele de frumusețe s-au tot schimbat și se vor schimba mereu în societate. Cu această campanie am vrut să vorbim despre o frumusețe esențială, una care nu se schimbă, una care nu trece, și una care are deja pregătite răspunsurile pentru întrebările noastre. Natura le oferă româncelor din frumusețea și din secretele ei”, a declarat Mihai Costache (Group Creative Director MullenLowe).
Campania este concepută și exprimată pe diverse medii și va fi prezentă în TV, Online, POSM și Trade marketing. Componenta de PR este asigurată de agenția Golin.
Echipa Farmec implicată în această campanie este formată din Tudor David (Marketing Director), Ruxandra Macovei (Marketing Specialist), Claudia Palacian (Product Manager), Simina Berindean (Marketing Specialist).
Din echipa MullenLowe fac parte Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Damian Nunez (Chief Creative Oficer), Adrian Radu (AV Producer), Corina Cozma (Senior Account Executive), Andra Panaitescu (Account Director), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director).
Din partea Golin s-au implicat Simona Oprea (Director), Maria Duca (Media Associate), Rafaela Bachios (Junior Media Associate), Roxana Ionescu (Senior Digital Manager).
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În martie 2018, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.