[Cook-off publicitar] Motto potrivit pentru GfK Cooking Monsters: "O Pavlova nu vine niciodata singura"

[Cook-off publicitar] Motto potrivit pentru GfK Cooking Monsters: "O Pavlova nu vine niciodata singura"

Intrebati ce au gatit cel mai recent in propriile bucatarii, nu mai putin de 3 membri ai echipei GfK Cooking Monsters au raspuns (si) cu pavlova. O prajitura cu textura usoara, facuta din bezea si fructe, despre care se spune ca a fost creata cu dedicatie pentru balerina Anna Pavlova, aflata in anii 1920 intr-un turneu mondial cu trupa de balet. Exista, daca nu stiati, si o controversa internationala asupra originii prajiturii: si-o doresc atat Australia, cat si Noua Zeelanda, cand de fapt e posibil sa fi aparut prin State ori Germania.

Lasam in urma scurta incursiune istorica pentru a mentiona si ca, la GfK, un desert cum este pavlova nu vine niciodata singur. Nu, mai toti membrii echipei - care include un bucatar chef introvertit - gatesc in mod regulat si felul intai, si felul doi. 

Asta ii include pe: Laura Rusu (Project Manager), Alin Ionescu (Project Manager), Adrian-Costin Piposi (IT Network Executive), Monica Teodorescu (Software Business Analyst), Cristina Elena Nine (Researcher) si Adela Sevastre (Researcher), cu rezervele Simona Miron (Reporting Team Leader) si Tatiana Frincu (Data Analyst).

Vedeti mai jos meniul lor de-acasa, imbietor si inspirational pentru orice competitie culinara - in special, pentru cea care se petrece pe 17-19 octombrie la CulinaryOnO avanpremiera din cadrul primei probe de concurs: la statia GfK Cooking Monsters, accentul se va pune pe sfecla rosie.

 

Lobby intern GfK la Cupa Agentiilor 2018

Suntem pasionati de mancat si de aici si pasiunea pentru gatit :) Cum suntem niste “rara avis” in peisajul anorexic din Pipera, nu ne stiam. Ne-am descoperit treptat, pe masura ce, sovaielnic, ne-am inscris la colega ce a centralizat formarea echipei.

Bucatarul, ca si oricare alt artist, este un tip introvert care nu striga lumii pasiunile sale. Unii dintre noi au oscilat intre a se inscrie si a nu se inscrie, si de aici s-a ajuns si la aparitia rezervelor (nu se stie niciodata cand ti se taie maioneza, ti se parleste rata sau ti se lipesc cartofii prajiti).

 

Chefi principali, chefi secundari, support?

Prima impartire este intre titular si rezerve. Mai departe, inca din aceasta faza s-au conturat niste preferinte pentru raw, veggie si mancaruri exotice. Avem si un arbitru care ne da in cap cand incepem sa batem campii tare rau. Apoi, pentru ca suntem artisti, mai avem pe cineva care o sa aiba grija de timinguri si o sa ne zoreasca.

In principiu, fiecare dintre noi cam stie la ce e mai bun si o sa se arunce la ceea ce o sa-l valorifice mai bine. Cu siguranta o sa ne sustinem reciproc, mai ales psihologic.

La capitolul bucatarie de zi cu zi

Stam bine, pentru ca o parte dintre noi avem familie, copii, care depind 100% de vizitele noastre in bucatarie. Mai trist e ca i-am invatat prost si nu prea vor sa manance mai mult de 2 ori aceeasi mancare.

 

Ultimul preparat facut in casa

Monica: Naked burger de vita (si nu, nu era gatit naked) si pate de ficat de pui.
Adela: Tagliatelle facute in casa cu sos pesto + pavlova cu fructe de padure.
Simona: Tiramisu clasic si varianta tiramisu cu fructe de padure – aseara la ora 01.00 noaptea.
Laura: Si la mine, tiramisu, pavlova, chec cu mac, napoleon si 2 quiche-uri. Zic sa facem o zi de pavlova in GfK :))
Adrian: Legume la tigaie cu ceafa de porc la gratar + pavlova, briose.
Alin: Paste orzo cu carne de vita.
Tatiana: Pui la ceaun cu mamaliga, supa de pui, hrisca cu legume si carne de porc.
Cristina: Eu mai pe tradițional aseară. Ciorba de pui, pulpe de pui si peste la grill, cu mamaliga.

 

Despre cele 4 probe de concurs

In bucatarie nu trebuie sa te surprinda nimic, pentru ca la fel ca si in viata, totul e posibil. Cu siguranta daca nu ne inspira ceva, o sa vedeti.

Cele mai mari emotii le avem la prima proba – pana vedem ca avem sanse sa functionam ca echipa. Am ales sfecla rosie ca ingredient de evidentiat, prin vot democratic. Bine ca nu a fost referendum.

 

Punctele voastre forte

Haos si creativitate, lipsa de educatie formala si incredere ca totul e posibil.

 

Cu ce ganduri veti pasi pe 17 octombrie la CulinaryOn?

Doamne Ajuta! Juratii trebuie sa ne incurajeze, pentru ca altfel sigur nu mai venim la anu'. Adversarii sa share-uiasca retete, secrete, ingrediente si preparate… pentru ca nu noi am inventat wikinomicsul.

 

Partenerii Cupei

Despre Selgros Romania 
Se ocupa de varietatea si prospetimea ingredientelor pe care le veti transforma molecular la fata locului, totul in spiritul constructiv al improvizatiei, fara emotii, nici cu presiuni (sunt deja destule la birou).

Despre Kenwood 
Aduce intariri sub forma de instrumentar, de regula absent in meseria de publicitar. Dar pastram familiaritatea - o sa fie multitasking ca la tine in agentie, doar ca in bucatarie.

Despre Electrolux 
Asigura tehnologiile de gatire fara de care n-am putea gusta nici jumatate dintre aromele care o sa ne inconjoare. 

Despre Flanco
Si inainte, si dupa finish-ul Cupei Agentiilor la Gatit, Flanco se angajeaza sa aduca bucatariile romanesti la zi din punct de vedere electrocasnic.

Despre Doncafe Fresh 
Arma secreta a evenimentului nostru, care pana la urma implica niste eforturi in conditii de concurs. Si nu puteam omite un element precum cafeaua, nelipsita oricarui "publicitar starter pack".
 

Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor si ai uralelor isi gasesc locul la Cupa Agentiilor la Gatit, un eveniment IQads care face parte dintr-un concept mai amplu de intreceri creative dedicate industriei publicitare din Romania - "Cupa Agentiilor". Scriem retetarul Cupei la Gatit din 2013 si starnim creativii sa se infrunte in preparate si farfurii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related