[Uite, sex!] Ioana Enache (MRM//McCann): Vinde el ideologie, daramite produse

[Uite, sex!] Ioana Enache (MRM//McCann): Vinde el ideologie, daramite produse

Ce e nou la sexul in reclame, observa Ioana Enache, Senior Copywriter la MRM//McCann, e ca daca vrei sa vinzi un produs cu vedere la sutien, esti taxat. Controversele apar acum cand publicitatea perpetueaza stereotipiile de gen (la noi mai putin) sau cand continua sa faca obiecte din femei. 

Ne-am mai deschis la minte, feminism is on a rise, sexismul e taxat, generatia millennials da deja directori de creatie. Toate astea influenteaza si felul in care se face publicitate, spune Ioana.

 Si totusi: mai vinde sexul? De ce? Care e noul sex? Ce se mai intampla in brainstorminguri in privinta asta? Vedeti mai jos:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related