Atinge-te!

Atinge-te!

Serena Williams este una dintre cele mai controversate sportive din ultimul deceniu. Este, de asemenea, si una dintre cele mai mari din istoria sportului. Iar dincolo de trofee, bani si colaborari cu Droga5, americanca incearca sa fie un model pentru femeile de pretutindeni. 

Touch Yourself, cea mai recenta campanie care o are drept protagonista, vine odata cu ”Breast Cancer Awareness Month” (luna dedicata constientizarii cancerului la san). Si este realizata de catre Berlei Australia, companie producatoare de lenjerie pentru femei.   

Serena canta propria-i versiune a piesei ”I touch myself”, de la Divinyls. Iar cu ocazia acestei campanii, Berlei a scos pe piata un sutien inspirat de Chrissy Amphlett, cantareata australiana de la Divinyls care a murit din cauza cancerului la san. Incasarile vor fi donate Breast Cancer Network Australia, o organizatie non-profit. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related