Niran Co Products și Romanian Artists Agency(RAA) sunt echipele care au lansat luni seară noul parfum al casei Givenchy - L’Interdit. Creat de Hubert de Givenchy în 1957 ca un omagiu pentru muza acestuia, Audrey Hepburn, L’Interdit a fost reinventat în 2018.
"Conceptul de L’Interdit s-a născut în 1957 sub forma unui parfum creat pentru Audrey Hepburn. În 2018, parfumul L’Interdit spune o poveste cu totul nouă. Cu o compoziție captivantă de flori albe, precum floarea de portocal, iasomie și tuberoză, parfumul este infuzat de note “negre”, de vetiver și patchouli. L’Interdit este despre încălcarea propriilor limite, despre curaj, feminitate și fiorul pe care ți-l oferă o senzație interzisă. L’Interdit este parfumul paradoxurilor. În el, lumina îmbrățișează obscuritatea, iar notele florale se contopesc cu acordurile întunecate. Imaginea parfumului este Rooney Mara, o actriță care ne poartă cu success în lumea unui parfum îndrăzneț.
Când echipa Givenchy ne-a prezentat prima dată noul proiect L’Interdit am fost cucerite instant. Ne-am dat seama pe loc că o să se bucure de un succes foarte mare, nu doar pentru că parfumul este incredibil, dar și prin prisma conceptului total nou pentru industria de parfumerie. Era pentru prima oară când vedeam un brand care iese din zona de confort și îndrăznește, iar acest lucru ne-a oferit inspirația necesară pentru a organiza, împreună cu agenția, un nou concept de eveniment, total ieșit din comun, un reper pentru evenimentele din industrie", a declarat Silvia Bacaila (Brand Manager Givenchy).
#TheThrillOfTheForbidden a fost conceptul petrecerii de lansare a parfumului la nivel global, intenția fiind aceea de a-i provoca pe cei prezenți să îmbrățiseze fiorul libertății și senzațiile interzise prin spațiile tematice puse la dispoziție.
De la break room la salon de tatuaje adevărate, de la photo room și până la camera de confesiuni, invitații au avut ocazia să experimenteze universul îndrăzneț al unui parfum care trezește dorința de a sparge tiparele și de a întrece limitele. De altfel, cei care au ales să se confeseze au avut surpriza să-l intâlnească pe Răzvan Fodor, iar, în camera foto, Vali Bărbulescu a fost cel care i-a îndemnat să se dezbrace de inhibiții.
"În momentul în care am făcut cunoștință cu ADN-ul brandului și cu istoria parfumului L’Interdit ne-am gândit că avem pe masă un brief care ne va purta într-o atmosferă haute couture. Când am văzut însă că avem de-a face cu un fearless classic, care s-a pus contra curentului de fiecare dată și a îndrăznit să depășească limitele, atunci am înțeles că vorbim de emoția lucrului interzis. Conceptul creativ ne-a câștigat de la primul material văzut. Este uimitor să lucrezi cu un brand care este atât de bine definit, are totul pus la punct și cunoaște foarte bine care îi sunt limitele și atunci când vrea să le depășească. Este voba de granița aia fina pe care ne-o dorim cu toții. Acesta este motivul pentru care evenimentul nu a fost doar o formă frumoasă de exprimare a unui brand, ci a avut și un fond, a avut conținut pe care toată lumea l-a apreciat și l-a internalizat. Este un exercițiu de PR foarte frumos care dovedește că atunci când ai cu adevărat poveste și o și pui în scenă, ea se propagă cu succes", a delcarat Ana Maria Apostoiu (Account Manager RAA).
O alta premieră la nivel global petrecută în cadrul evenimentului Givenchy a fost difuzarea în exclusivitate a spotului cu care se va comunica #Linterdit în acest sezon.
Brandul Givenchy se află de peste 25 ani în portofoliul companiei Niran Co Products, importator și distribuitor exclusiv în România.
Echipa implicată în proiect:
Niran Co Products
Silvia Bacaila – Brand Manager Givenchy
Anca Neagoe – PR Manager
Cristina Stoicheciu – Trade Marketing Manager
Diana Dreve – PR Assistant
Romanian Artists Agency
Roxana Alexandru – Managing Partner RAA
Ana Maria Apostoiu – Account Manager
Adela Stoicescu – PR Manager
Luana Honig – Event Coordinator
Adrian Horobet – Regie Event