Ringier România, lider în publishingul românesc de lifestyle feminin, și Intheline, brand sloven ce inovează piața de cosmetice, provoacă digitalul românesc la o discuție sinceră despre percepții și încredere în viețile femeilor contemporane. Platforma folosită pentru amplificarea vocilor este Feel Good Challenge, proiect special digital lansat în vara lui 2018 pe Unica.ro, cu implicarea personalităților media Ana Morodan și Ana Baniciu, ca ambasadoare.
Dezvoltat în exclusivitate de echipa de creație Ringier România, Feel Good Challenge marchează deschiderea către un public mai larg a cremei Intheline, produs ce îmbină ingrediente 100% naturale cu puterea științei. Componenta principală a proiectului special este un serial video, publicat pe contul de YouTube al revistei Unica și pe pagina de Facebook a acesteia.
Pe parcursul celor cinci episoade, Ana Morodan și Ana Baniciu testează noua crema Intheline și-și împărtășesc impresiile într-un jurnal video. Publicul intră într-un dialog cu cele două ambasadoare și descoperă femeile din spatele vedetelor, pentru a se regăsi apoi în dilemele lor de zi cu zi. Sinceritatea dezarmantă a secvențele de vlog zilnic sunt completate de interviuri de studio prin care Ana Morodan și Ana Baniciu schimbă păreri despre ce aspecte ce definesc viața femeii în societatea contemporană, chestionează percepții și construiesc obiceiuri sănătoase. Cele peste 330.000 de vizualizări video și interacțiunea a peste 14.000 de utilizatori arată că serialul video a fost primit cu entuziasm de public, femei care au dorit să ia parte la discuție.
Proiectul beneficiază și de un microsite special pe unica.ro, una dintre cele mai populare reviste online pentru femei. Acesta continuă atmosfera de sinceritate și intimitate ce definește serialul video. Gândit ca un hub deschis tuturor celor care doresc să se alăture discuției, site-ul completează conținutul video cu elemente grafice și informative, plus o activare care implică publicul direct.
Partea informativă a proiectului Intheline este susținută prin intermediul a cinci articole native și zece articole e-commerce, publicate pe site-ul Unica.ro. Sfaturi și soluții practice pentru un stil de viață echilibrat, beneficiile ingredientelor naturale atât în dietă, cât și în produsele de îngrijire, importanța unui stil de viață activ, dar și a momentelor de relaxare sunt subiecte de interes pentru cititoarele unica.ro.
Componenta de fidelizare, ce a oferit celor care au urmărit experiența super-Anelor, Morodan și Baniciu, posibilitatea de a se înscrie într-un concurs și de a câștiga, prin tragere la sorți, crema Intheline, a întregit proiectul. Astfel, cercul se închide și femeile din public recreează la rândul lor, în propriul stil, experiența re-cunoașterii propriului corp și a lucrurilor care construiesc senzația de bine în propria piele.
Pentru a amplifica mesajul proiectului Feel Good Challenge, Ringier a implementat și o campanie amplă de promovare, atât pe canalele de social media a companiei media, cât și pe site-ul Unica.ro, ce găzduiește proiectul.
Feel Good Challenge s-a bucurat de un adevărat succes în digitalul feminin. A deschis discuții sincere, a dat teme de gândirea și a format obiceiuri sănătoase în relația cu propriul corp și cu propria imagine. În total, peste 500.000 de femei din România care au accesat site-ul Unica.ro și pagina asociată de social media, înregistrând performanțe de peste 200% față de target-ul inițial în ceea ce privește consumarea conținutului video și articolelor dedicate.
Echipa Ringier România: Mirela Petre – Copywriter, Cătălin Ciobanu – Art Director, Cristian Mitran – Video Editor, Răzvan Vasilachi – Developer, Diana Munteanu – Project Manager.