Tocmai cand credeam ca s-a inventat totul. Tocmai cand credeam ca o cariera in Idei este imposibila. Iata ca nu-i. E drept, a fost nevoie de una dintre cele mai mari companii din lume ca sa primim un produs inovator, nu doar un iPhone care face poze mai bune. Unilever, take a bow!
Conform celor de la Quartz, sub brandul Day2, Unilever nu doar ca a venit cu un produs care o sa te faca sa spui ”vai de lenjeria mea, in sfarsit!!!”, ci a dus termenul de ”chairdrobe” in mainstream. Chairdrobe vine de la wardrobe (garderoba), doar ca desemneaza nu hainele din dulap, ci cele de pe scaun. Stiti, alea pe care nu te induri sa le pui la spalat inca, pentru ca le-ai purtat doar o ora, la cumparaturi. Si cica millennialsii sunt cei care au chairdrobă din asta la greu, peste tot. În calitate de millennial, pot confirma: n-am suficiente scaune in casa.
Iar produsul este un spray. Pe care-l folosesti ca sa scoti mirosul semi-nasol din haine si care face materialul moale si placut, ca si cand tocmai l-ai spalat. Dar, atentie, baieti, spray-ul asta nu spala cu adevarat. Nu scoate petele, deci nu-l folositi inainte de intalniri importante.
In Marea Britanie cica produsul deja a iesit pe piata si e vreo 10 lire. Personal, nu o sa-l cumpar, ca nu sunt genul de early adopter. Voi astepta sa iasa Day3 si Day4, ca sa pun la spalat o data pe luna.