Horia Stupu are 20 de ani, Ciprian Dudulea are 21 si amandoi sunt colegi de anul trei la The Entrepreneurship Academy (EA). In afara de varsta si facultate, mai au ceva in comun: o agentie de marketing numita DIFRNT, pornita dupa ce s-au intors inspirati din Sillicon Valley. Primul lor client - un producator de mobila la comanda pentru care au facut un show cu arhitecti.
Prin clasa a 9-a, Ciprian se invoia de la scoala ca sa mearga la conferinte de business in Bucuresti; timp de un an a lucrat in vanzari pentru o companie de suplimente naturale, unde a invatat ce inseamna un sales funnel, o negociere si cum sa-ti castigi proprii bani. Pe la aceeasi varsta, Horia pornea in antreprenoriat cu o afacere cu bratari, care l-a invatat si prima lectie de business: inainte sa investesti intr-o idee, trebuie s-o testezi. A pierdut atunci si toti banii castigati, dar esecul nu l-a dat inapoi, ba din contra. Urmatorul pas a fost EA, Facultatea de Realitate - o initiativa a Maastricht School of Management, Universitatea Alternativa si Grupul Educativa. Aici a invatat cum sa-si construiasca si sa-si dezvolte un business, dar si ca o idee fara o executie ramane doar o idee.