Am întrebat oamenii din industrie cât costă o idee și ei au spus DEPINDE. Întrebările strâmte duc uneori la discuții interesante, așa că am continuat cu ele. Acum venim și cu un răspuns de pe alte continente și din altă zonă a publicității: producția. Deci, cât costă o reclamă? Răspund la întrebare trei spoturi pentru extensia de Chrome Soapbox. Wistia a cerut agenției Sandwich Video din Los Angeles trei videouri de promovare pentru Soapbox: unul cu un buget de 1.000 de dolari, altul cu 10.000 de dolari și un al treilea cu 100.000 de dolari.
După cum se vede mai jos, diferențele țin de resurse. Primul spot a fost filmat cu un iPhone, s-a bazat pe lumină naturală și un decor gratuit. Al doilea a primit și editare digitală, lumini, make-up, iar al treilea a folosit o echipă tehnică, specialiști în machiaj, actori și 3-D modeling. Morala fabulei e următoarea: poți face reclame și cu buget mic (așa cum Soapbox este o extensie de browser gratuită).
Spotul de 1.000 de dolari:
Spotul de 10.000 de dolari:
Spotul de 100.000 de dolari: