Unul dintre cele mai cunoscute festivaluri de muzică de la noi din țară, Cerbul de Aur, tocmai a tras cortina peste cea de-a 18-a ediție.
Desfășurat ca de fiecare dată la Brașov, Festivalul a reunit nume cunoscute ale muzicii românești și internaționale, dar și tineri în căutarea afirmării pe care mulți alții înaintea lor au găsit-o pe scena Cerbului.
Pentru prima oară, 360Revolution, alături de un grup de firme ce i-a inclus pe: Les Ateliers Nomad – specializați în 3D și video Mapping, SetUp – specializați în echipamente tehnice pentru evenimente și Art Focus International – specializați în producție video, a fost Partener al Televiziunii Naționale pentru acest Festival.
“Colaborasem cu cele mai importante Festivaluri de muzică din țară de-a lungul anilor”, a declarat Daniel Buduluș, General Manager 360Revolution, “dar niciodată până acum nu avusesem plăcerea să fim Parteneri ai Cerbului. Suntem onorați că am putut contribui la show-urile de excepție realizate seară de seară de artiști senzaționali.”
“Efortul nostru a însumat o echipă de 15 membri, cu o muncă de peste 300 de ore de montaj/demontaj, probe și live-urile evenimentului, cu o lungime a cablurilor folosite ce ar fi putut înconjura Lacul Herăstrău, cu 400 de mp de LED montați și cu multe alte aspecte tehnice avute în coordonare.” a declarat și Silviu Gheorghiu, Director Executiv .
”Sunt mândru că alături de colegii mei am putut fi o părticică a ceea ce a reprezentat succesul Festivalului Cerbul de Aur 2018.”
360Revolution este o companie de producție full service ce oferă clienților săi servicii complete și personalizate pentru organizare a tuturor tipurilor de evenimente. Printre clienții săi cei mai importanți se numără: Bacardi, Bank Post, BRD, Reprezentanţa Comisiei Europene Bucureşti, Coca Cola, Generali, British American Tobacco Romania, ING Bank, ParkLake Shopping Center, Loteria Romana, AFI Cotroceni.