A lucrat în Oslo, Moscova, Jakarta, Singapore și Praga, iar în prezent e director creativ în Londra. În ultimii 20 de ani, Lars Killi a lucrat de trei ori în zona CEE, petrecând aici peste 9 ani în total. Din multe puncte de vedere, spune el, publicitatea era mai ușoară și mai amuzantă când a început. Dar dacă ar alege cea mai importantă schimbare prin care a trecut industria, aceea ar fi TIMPUL. Ritmul s-a schimbat uimitor. Lars vorbește despre digitalizare, evoluția platformelor, specificul local al piețelor unde a lucrat, despre umor și dublu-sens, și despre talent și efort, mereu necesare dacă vrei să emoționezi oamenii, indiferent de metamorfozele publicității.
[Adland prin vecini] Lars Killi și vremurile publicitare: ”Aveai TIMP. E incredibil să îți amintești că puteai lucra 10 zile la UN print. Uimitor cum s-a schimbat ritmul”
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: