Mulți oameni care cred în multe lucruri

Mulți oameni care cred în multe lucruri

În mod natural, dar nu numai, așa cum se întâmplă uneori cu lucrurile pe internet, reclama Nike s-a transformat în ceea ce ar putea fi meme-ul anului. (Scriem uneori, pentru că în foarte multe cazuri, ceea ce pare a fi bio în online se dovedește a fi contrafăcut. Vă lăsăm aici un test de la New York Times să vedeți cum stați cu imunitatea la fake news). 

Este și cazul Nike. Multe meme-uri au venit din tabere politizate și unul chiar de la fiul președintelui SUA. Am scris despre cum oamenii au dat foc la lucruri în urma campaniei cu Colin Kaepernick și apoi despre reacțiile articulate, care au implicat multe cuvinte și teorii despre sinceritatea marketingului, venite de la editorialiști. Revenim acum și cu o colecție de meme-uri.

Apropo de griurile realității, începem cu asta:

discuție pe Reddit analizează minuțios sintaxa și încadrarea printului de mai sus și ajunge la tot felul de concluzii legate de guvern, atleți și J. K. Rowling.

Apoi, Donald Trump Jr. s-a gândit să corecteze reclama Nike:

Și acum, meme:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related