Doar nu sta indiferent

Doar nu sta indiferent

Spuneam, repetam, întrebam și analizam în sute de rânduri, în ultimii doi ani, felul în care brandurile nu mai pot sta deoparte în vremuri tulburi, apărând un univers imaginar în care nu există politică. Ele sunt nevoite, așa cum o arată din ce în ce mai multele exemple în acest sens, să facă parte din realitatea consumatorilor și să își asume poziție în fața evenimentelor care au loc aici. 

Cea mai recentă manifestare de acest fel vine de la Nike, care nu putea să marcheze mai relevant 30 de ani de la debutul campaniei Just Do It, lansată de Wieden and Kennedy.

Brandul a luat poziție susținându-l pe Colin Kaepernick, fotbalistul american care a protestat în 2016 față de brutalitatea și rasismul poliției prin refuzul de a sta în picioare la imnul național, gest care a dat naștere la multe controverse.

“Believe in something. Even if it means sacrificing everything” este mesajul Nike.

Serena Williams, alt star al campaniei Nike, și-a arătat susținerea față de Kaepernick, care nu mai joacă în NFL din 2016, în urma gestului său de a îngenunchea în timpul imnului național.

"Cred că orice atlet, om și, evident, orice afro-american ar trebui să fie recunoscători și onorați pentru felul în care Colin și Eric fac totul pentru o cauză înaltă și își folosesc imaginea pentru acest lucru”, a declarat Serena Williams. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related