Chiar și după 20 de ani, timp în care a fost înlocuit cu somnul, avocado sau berea artizanală, sexul rezistă și continuă să fie subiectul preferat al oamenilor. Tot după 20 de ani, Trojan Man s-a întors și răspunde ca un adevărat guru al sexului la întrebările care, iată, înconjoară încă acest subiect. Se pare că e nevoie de el pentru a da la o parte prejudecățile și etichetele care se aruncă cu entuziasm asupra sexului, arată campania realizată de 72andSunny New York, noua agenție a brandului.
”De la apariția lui, acum 20 de ani, Trojan Man a devenit faimos pentru intervențiile lui atunci când era mai mare nevoie de ele. Iar asta ne-a făcut să ne întrebăm: cine este omul acesta? Se pare că este un om modern, deschis la orice, atent la protecție”, a declarat Bruce Weiss, vicepreședinte de marketing Trojan.
Un om care are mereu într-un buzunar prezervative și sfaturi plastice. Cum ar fi acesta:
Sexul e ca sandvișul, poți să pui acolo ce vrei
Spoturile de acum 20 de ani: