La mijlocul lunii iulie, Liebherr a lansat campania aniversară „Un deceniu de calitate garantată”, al cărei concept a fost gândit și implementat de Hueman Advertising. Campanie prin care oferă 10 ani garanție cu ocazia serbării a 10 ani de prezență pe piața din România ai brandului Liebherr, punând accent pe cele trei valori care l-au consacrat - calitate, design, inovație.
Povestea Liebherr
Se împlinesc 10 ani de când două afaceri de familie oferă pieței din România produse electrocasnice de calitate germană, construind împreună o poveste de succes la nivel național. Liebherr și Marelvi demonstează încă o dată faptul că valorile de business transmise din generație în generație reprezintă o rețetă de succes, atât la nivel național, cât și internațional.
Liebherr, companie germană înființată în anul 1949 ca o afacere de familie, a devenit astăzi unul dintre cei mai importanți producători mondiali de aparatură frigorifică de înaltă calitate, cu un grup de peste 130 de companii, o cifră de afaceri de 9,845 miliarde de euro în 2017 și 43.869 de angajați pe toate continentele. De-a lungul timpului, produsele Liebherr au obținut numeroase premii în cadrul unor competiții precum Plus X Award, Red Dot Award, Kitchen Innovation sau Stiftung Warentest.
Pe piața din România, Liebherr a ales să lucreze exclusiv cu compania Marelvi, care de 10 ani este unic importator și distribuitor al produselor. În primii 3 ani de activitate în țara noastră, Liebherr a avut o creștere explozivă de peste 200%, iar în anii care au urmat a reușit să pătrundă pe toate canalele de comercializare, păstrând o creștere constantă de aproximativ 25% în fiecare an. În 2018, piața de produse frigorifice a fost în creștere cu 2.5% ca număr de unități, iar Liebherr a păstrat acest trend în evoluția vânzărilor sale.
Campania aniversară „Un deceniu de calitate garantată”
Ca o promisiune a continuității realizării unor produse inovatoare, prin folosirea materialelor de calitate excepțională și a tehnologiilor moderne de producţie și ca o răsplată pentru încrederea acordată de clienții din întreaga țară pe parcursul acestui deceniu, prin campania aniversară realizată de Hueman, Liebherr oferă 10 ani de garanție la 10 produse selectate.
"Încă de la început, am știut că mai presus de produsele pe care le distribuim, clienții noștri sunt cei mai importanți. Știm că fără ei și fără încrederea lor nu am fi ajuns astăzi aici. Acesta este și motivul pentru care această aniversare este dedicată lor, prin intermediul campaniei „Un deceniu de calitate garantată”. Vrem să îi asigurăm că vom fi aici și peste 10 ani și, sperăm noi, peste încă mulți alții, iar nivelul calității produselor Liebherr va fi unul de primă clasă". Daniela Bîzgan (Director General Marelvi).
Mai mult decât atât, campania îi răsplătește pe fani și cu un super premiu - o combină frigorifică cu BioFresh și 10 ani garanție! Pe pagina dedicată concursului, participanții trebuie să demonstreze că sunt cunoscători ai tehnologiei BioFresh pentru a intra în cursa pentru câștigarea marelui premiu. În plus, surprizele continuă și pe pagina oficială de Facebook Liebherr Electrocasnice, acolo unde oricine poate câștiga săptămânal un smoothie maker marca Liebherr.
Campania „Un deceniu de calitate garantată” se desfășoară online, fiind promovată pe site-ul oficial al acesteia, pe paginile de Social Media ale brandului, dar și prin intermediul influencerilor.
Echipele participante:
Din echipa Hueman Advertising au făcut parte:
Flavius Veliciu - Art Director
Ana Ursu - Copywriter
Ovidiu Iercan - Senior Designer
Robert Endres - Social Media Planner
Cristi Ardelean - Front - End Developer
Angelica Adamcsik - Marketing Content Strategist
Echipa clientului:
Larisa Lazăr - Director Marketing