Dilema paiului de plastic

Dilema paiului de plastic

După războiul pungilor de la supermarket, bătălia a intrat acum pe teritoriul restaurantelor și nu numai: paiele de plastic care stau sau nu în fața salvării planetei. În contextul conversației recente, companii ca Starbucks, Bacardi Rum, Bon Appétit, Marriott, Alaska Airlines și American Airlines au anunțat deja că renunță la ele și au apărut companii care folosesc deja paie prietenoase cu natura, făcute din paste sau hârtie.

Mashable și National Geographic arată care este istoria acestei mișcări și cum funcționează până acum interzicerea paielor. În anumite state din SUA se lucrează la legislații care să le interzică definitiv și există #StopSucking, o provocare globală prin care oamenii le arată celorlalți că lichidele se pot bea și fără pai:

Cel mai recent atac vine de la Greenpeace și agenția canadiană Rethink, cu mesajul Nu mai suge viața oceanelor. Sarah King, de la Greenpeace Canada, spune că e bine ca dialogul pe această temă pornește de la paiul de plastic, dar problema e plasticul în general: ambalaje și produse de asemenea. 

Un articol publicat pe Vox arata cu interzicerea paielor de plastic nu va salva oceanele, dar asta nu înseamnă că nu este o inițiativă bună. Cel puțin e un punct de a începe conversația în legătură cu mediul. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related