Asiguratorul de credite comerciale Atradius a intrat de curând pe piața românească, iar pentru a susține lansarea și perspectivele de dezvoltare în România avea nevoie de o agenție de marketing și comunicare prin care mesajele despre serviciile și diferențiatorii Atradius să își găsească un public activ, interesat și loial.
Agenția Perceptum a adus companiei Atradius strategia de comunicare și PR câștigătoare, prin mixul de marketing propus, bazat pe o analiza detaliata a pieței de afaceri și prin abordarea multi-channel puternic personalizată, online și offline.
De la preluarea comunicării Atradius, Perceptum a acoperit atât zona de informare media, comunicate de presă și relația cu factorii de influență din domeniu, cât și evenimentul de lansare și celelalte evenimente conexe, dedicate brokerilor de asigurare, de la concept și dezvoltare, până la implementare și follow up.
"Construirea unei afaceri stabile în care clienții și partenerii noștri se pot baza pe livrarea consecventă de servicii excelente oriunde fac afaceri cu noi, a fost de mulți ani o prioritate în Atradius. Pe măsură ce se îmbunătățesc condițiile de afaceri, clienții noștri trebuie să poată acționa rapid pentru a profita de oportunități. Lucrând împreună cu clienții noștri, noi credem că putem sprijini o mai bună gestionare a nevoilor lor de credite comerciale astfel încât acestea să poată contribui la creșterea afacerile lor în condiții de siguranță", a declarat Cristian Tusan (Acting Country Manager Atradius Romania).
Prin lansarea oficială, Atradius și-a dorit să marcheze startul unor parteneriate și colaborări de succes și să discute, în același timp, despre perspectivele de dezvoltare, rezultatele obținute până în prezent de Atradius pe plan mondial și oportunitățile pentru viitor pe piața românească.
"Perceptum va continua să dezvolte strategia de comunicare și PR Atradius în România prin campanii menite să evidențieze atât stabilitatea, succesul și avantajele de business obținute prin susținerea Atradius, cât și situația financiară solidă a Atradius și poziția sa de lider în industria asigurărilor de credite, care îl recomandă companiilor active în România, drept partener pentru success", a declarat Raluca Ghilea (General Manager Perceptum).
Echipa de proiect:
Atradius
George Munteanu, Sales Manager
Astrid Goldberg, Head of Corporate and Communication Atradius Deutchland
Perceptum
Mihaela Lungu, Account Manager
Corina Mușat, Project Management
Cosmina Croitoru, PR Manager
Luana Mureșan, Senior Copywriter
Viorel Gheorghiu, Art Director