În capul oamenilor, culorile au gust

În capul oamenilor, culorile au gust

Până în viitorul acela în care toți vom mânca pastile verzi (sau vom bea niște lichide bej, în funcție de scenarist sau de monopolul pieței) și ne vom închipui că au gust de pui la cuptor sau cartofi cu rozmarin, trăim în prezentul în care avem impresia că mâncăm lucruri doar pentru că arată într-un anumit fel. Dar, de cele mai multe ori, rozul din sucul de zmeură nu are nicio legătură cu zmeura și, dacă citim mai atent eticheta, vedem că el conține 80% mere. 

Supermarchetul francez Intermarche și agenția Romance au făcut chiar un experiment pe această temă: le-au dat oamenilor să guste produse de diferite culori și să spună ce gust au. În funcție de nuanța iaurtului sau a înghețatei, unii au spus mentă, alți căpșune sau portocale. De fapt, toate aveau același gust. Iaurtul era cu vanilie, iar înghețata de lămâie. Campania promoveaza gama Essentiel, cu produse fără culori artificiale sau conservanți. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related