După ce, cu greu, și în urma unor eforturi considerabile, oamenii din publicitate au acceptat că:
1. Femeile au sânge roșu. (Și chiar au primit premii la Cannes recent pentru asta)
și
2. S-au găsit bărbați care fac curat în România.
Acum, lumea reclamelor stă față în față cu o descoperire tulburătoare: femeile nu au păr doar în cap. Ci și pe picioare, subraț, pubis. Nu te-ai aștepta la așa ceva. Nici măcar în reclamele la epilatoare sau lame, nu te-ai aștepta la așa ceva, pentru că și acolo părul femeilor care ar trebui eliminat lipsește ca prin minune.
Billie, un brand de lame, vrea să schimbe chestia asta prin proiectul Body Hair. Brandul atrage atenția că femeile plătesc mai mult decât bărbații pe produse similare și arată corpul femeilor în toată splendoarea lui reală. Fotografiile din campanie au fost realizate de fotografa Ashley Armitage, cunoscută pentru imaginile ei care celebrează femeile cu păr cu tot. De asemenea, Billie donează aceste fotografii site-ului de fotografii de stoc Unsplash. Pe #projectbodyhair, femeile sunt chemată să contribuie cu propriile lor poze cu păr.