[Noii publicitari] Robert Ghiță (Centrade Cheil): Publicitatea era, în ochii mei, ce era America interbelică pentru imigranți

[Noii publicitari] Robert Ghiță (Centrade Cheil): Publicitatea era, în ochii mei, ce era America interbelică pentru imigranți

De ce intră oamenii în publicitate atunci când intră? Că de ieșit, cam știm de ce ies. Ei bine, în general, intră pentru că sunt lucruri la care se pricep și publicitatea îi ajută să și le pună în valoare. Robert Ghiță, copywriter cu experiență de 2 ani, nu refuză niciun job în Centrade Cheil. Munca unui junior e o șaorma cu de toate, adică lucrezi cât mai mult, în toate direcțiile. 

Partea cea mai frumoasă în agenție, spune Robert, este că poți să-ți dai singur de muncă. ”Vezi o problemă, vii cu o soluție și o propui mai departe”. Sunt însă și chestii frustrante în industrie, așa cum am aflat deja de la antevorbitorii săi din seria tinerilor publicitari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related