Cannes Lions, ziua #4. Campaniile romanesti castiga un Gold, un Silver si doua Bronze-uri la categoriile Direct si PR

Cannes Lions, ziua #4. Campaniile romanesti castiga un Gold, un Silver si doua Bronze-uri la categoriile Direct si PR

Inca o zi la Cannes Lions si 4 Lei adjudecati de campanii romanesti. McCann Worldgroup Romania, Publicis Romania si Leo Burnett Romania sunt agentiile locale care au semnat proiectele premiate de juriile categoriilor Direct si PR, dupa un total de 13 shortlisturi obtinute miercuri la Direct, Media, PR si Product Design. In continuare, Romania are 4 proiecte aflate pe shortlisturile de la Sustainable & Development Goals Lions.

McCann Worldgroup Romania si Beau Monde - "Bihor Couture" aduc primul Gold pentru Romania la aceasta editie a Cannes Lions, alaturi de un Silver Lion la categoriile PR/ Low Budget/ High Impact Campaign si, respectiv, PR / Brand Voice & Strategic Storytelling.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related