[Noii publicitari] Anca Pătru (GAV): Deși la 19 ani mi se cereau 20 de experiență, la cele mai multe interviuri am dat de oameni cu mintea deschisă

[Noii publicitari] Anca Pătru (GAV): Deși la 19 ani mi se cereau 20 de experiență, la cele mai multe interviuri am dat de oameni cu mintea deschisă

Unii intră din întâmplare în publicitate și fac carieră. Alții au planul dinainte stabilit, se țin de el și se distrează în timpul ăsta. Anca Pătru (copywriter, GAV):

După ce am terminat facultatea de comunicare, am dat admitere la un master de publicitate și m-am angajat, în paralel, într-o agenție de social media. Au urmat, pe baza experienței dobândite, joburile în agențiile de publicitate. 

S-au schimbat multe în publicitatea ultimilor ani și, crede Anca, se vor shimba și mai multe în următorii ani. Tehnologia are grijă de asta. Industria va fi mai deschisă, iar trendurile din prezent vor fi și mai puternice: experiențial, tehnologic, diversitate. Ce nu s-a schimbat, însă? Criteriul experienței la angajare, indiferent de vârstă.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related