Comunicarea în sectorul ONG: între provocări și soluții

Comunicarea în sectorul ONG: între provocări și soluții

IAA Young Professionals organizează miercuri, 27 iunie, Seara YP dedicată comunicării în sectorul ONG. Evenimentul va avea loc la IAA House, începând cu ora 19:00 și va reuni reprezentanți ai ONG-urilor și specialiști care activează în zona non-profit care vor discuta despre provocările și soluțiile în desfășurarea campaniilor de marketing și comunicare.

Evenimentul se axează pe idei, exemple și metode testate menite să sprijine campaniile de comunicare ale ONG-urilor privind: diferențierea pe piață, atragerea de grant-uri, parteneri și sponsorizări, dar și instrumente de comunicare internă și externă.

ONG-urile contribuie semnificativ la modelarea societății românești. Deși efortul din spatele campaniilor și inițiativelor derulate de acești actori este imens, de multe ori comunicarea nu este pe masură. Cauze excepționale ajung să fie cunoscute doar de beneficiarii direcți.

Prin această Seară YP vrem să venim în sprijinul ONG-urilor cu sfaturi practice, exemple de strategii si campanii de comunicare externă și internă de succes. Alături de invitații nostri vom arăta cât este de important pentru un ONG să comunice eficient cu toate categoriile de public țintă: beneficiari, parteneri, autorități, sponsori și voluntari” - a declarat Iulia Niculae - Cuciurean, Președintele IAA Young Professionals România.

Evenimentul îi are ca invitați pe:

Cosmin Chiriță, Project Manager Fundația Romanian Business Leaders. Cosmin este EduWizard și coordonează MERITO. De-a lungul timpului, a fost Delegat de Tineret al României la ONU, a fondat un hub pentru tineri, a susținut peste 2500 de ore de training, cursanții fiind de la elevi și până la manageri din companii de top. A pus pe picioare cea mai mare comunitate online de traineri din România și a contribuit la construirea unui program de formare pentru peste 1000 de profesori din București.

Florin Ghindă, Fondator RomaniaPozitiva.ro. Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding.

Andrei Coșuleanu, Director Executiv Let's do it Romania. Andrei Cosuleanu face parte din board-ul "Let`s Do It, Romania!" și este unul dintre oamenii cheie ai celei mai mari mișcări sociale din România. Timp de 8 ani, Andrei a reușit să implice peste 200 de companii din toată țara în proiectele asociației atrăgând peste 1.2 milioane de euro. Pentru rezultatele sale remarcabile, Andrei a fost nominalizat Fundraiserul Anului la Gala Oameni pentru Oameni. Andrei este și specialist în protecția mediului și este certificat conform standardelor GRI. În perioada 2017-2018, Andrei a cooronat cea mai amplă campanie de educație ecologică din Romania – Let’s Get Green! Andrei susține constant prezentări pe teme ca sustenabilitate, clădiri verzi sau strategii CSR.

Cristina Văileanu, Grants Manager - Fundația Comunitară București. Cristina are o experiență de lucru în organizații non-profit românești și internaționale de 16 ani. Din 2015 lucrează cu Fundația Comunitară București și își folosește experiența în management de proiecte și grant-making în dezvoltarea de fonduri de finanțare, incubatoare de proiecte și de abilități, analiză de impact sau în programe și procese de evaluare și prioritizare participativă a resurselor și nevoilor comunităților locale.

Ioana-Cristina Lupu, PR Specialist Școala de Valori. Un brand este materie anorganică. Materia anorganică reacționează la emoții. Indiferența poate omorî materia anorganică. Iubirea, atenția o ajută să crească. Un brand care (se) iubește, oferă valoare reală celorlalți, iar evoluția este firească și se întâmplă în același timp, pentru toți stakeholderii implicați.

Participarea este gratuită iar accesul poate fi făcut prin completarea formularului de înscriere.

Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related