Revenim cu prognoza publicitara de la Cannes Lions, gratie corespondentului Costin Bogdan (GCD, McCann Worldgroup). Cum se arata Cannes-ul lui 2018 in ziua a doua, dupa ce te acomodezi cu glamul, preturile si aglomeratia? O sa afli dupa ce-ti termini constiincios treaba de pe mail. Te aventurezi spre prezentari si primesti vestea ca tehnologia e buna. Pornesti spre plaje ca sa asculti conferinte si speech-uri fie despre cum AI-ul pune (sau nu) creativitatea omului la colt, fie despre noi si inovatoare cryptomonede. Intre timp, Polonia ia bataie, treci pe langa niste arta si deja vine seara, cand incep revederile pe Coasta de Azur.
[Cannes Report '18] Tehnologia salveaza, creativii-sefi pe plaja si o cryptomoneda de la Akon. Costin Bogdan relateaza cu minim delay
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: