Ziua #1 la Cannes: Silver pentru Jazz Communication si MagicHOME, Bronze catre Publicis Romania si Enel Romania

Ziua #1 la Cannes: Silver pentru Jazz Communication si MagicHOME, Bronze catre Publicis Romania si Enel Romania

Zona Health a fost in focus aseara la Cannes Lions, iar campaniile romanesti n-au lipsit din randurile premiantilor (shortlisturile anuntate ieri aici). Campania "Take A Seat/ Together for MagicHOME" semnata Jazz Communication si Magic Makers a primit un Silver in cadrul Health & Wellness/ Fundraising & Advocacy, iar campaniei "The Nest Address", dezvoltata de Publicis Romania si Enel Romania, i-a revenit un Bronze la Health & Wellness/ Animal Health.

Din partea echipei Jazz care a lucrat la campania MagicHOME - premiata foarte recent si cu Grand Effie-ul 2018, alaturi de un Gold Effie (Positive Change/Non-Profit) si un Silver Effie (Engaged Communities) - pe scena de la Cannes au urcat Miruna Dumitrescu (Group Creative Director) si Alecsandra Roman (Head of Strategy). Campania a fost realizata alaturi de Rogalski Damaschin pe partea de PR si produsa de Saga Film:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rogalski Damaschin

Cu peste 17 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente și performante agenții de comunicare din România, având un portofoliu de clienți care activează în... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related