Banca Transilvania a început în 2018 cu o campanie adresată persoanelor fizice, susținută de o serie de produse importante în piața pe care banca le oferă acestora.
Campania s-a bazat pe faptul că oricare dintre produsele BT este acolo pentru tine ca să te ajute să îți menții ritmul tău normal de trai, gândul strategic care a stat la baza execuțiilor pe care publicul le-a văzut fiind acela de a prezenta BT ca pe un brand care știe foarte bine care este locul său firesc în viața oamenilor. Așadar, dintre cele patru direcții creative luate în calcul, câștigătoarea a fost cea care se numea Life Flow.
Și așa s-a intrat în producție cu două spoturi care să exprime acest lucru, unul pentru BT Pay, primul wallet bancar din România, aplicație cu ajutorul căreia se poate plăti contactless și se pot trimite bani cu ajutorul telefonului mobil, și unul pentru Creditul Online de Nevoi Personale. Așadar, ambele spoturi aveau să prezinte ritmul vieții al câte unui personaj, care la un moment dat era întrerupt de o problemă (sau o mini problemă) care își găsea rezolvarea într-unul dintre cele două produse, restabilindu-se flow-ul în final.
Astfel că dacă vorbim despre BT Pay, vom vedea că este vorba despre o variantă nouă de plata pentru oamenii mereu conectați, care au căpătat obișnuința de a face totul cu ajutorul tehnologiei și a telefonului mobil. Iar dacă vorbim despre Creditul Online, atunci vorbim despre o nouă modalitate de finanțare a proiectelor personale, cu aplicare online, banii doriți putând fi luați în maxim o zi, de la bancă.
Fiind vorba despre ritm, s-a ales ca din punct de vedere stilistic spoturile să fie filmate și montate ca pe niște videoclipuri, cu imagine sincronizată pe muzică, de unde și alegerea de a lucra cu un regizor cu experiență în producția de videoclipuri muzicale – Hypno.
În consecință, producția s-a desfășurat invers decât în mod normal.
Muzica, fiind un element esențial de această dată, a fost aleasă și stabilită la început, iar filmările au depins foarte mult de ea – pentru BT Pay a fost folosit un ritm relaxat de hip-hop, personajul nostru generând și niște sunete de pian la apăsarea pe ecranul telefonului mobil, iar pentru Creditul Online a fost folosit un solo de tobe potrivit ritmului alert în care se desfășoară viața în oraș a unei fete tinere.
Totodată, BT prezintă acum și două variante de vizual având ca inspirație fotografia de fashion, completând o campanie care oferă ritm bancii.
Echipa agentie:
Three – Andrei Tripsa (creative director), Sabin Staicu (copywriter), Radu Sorescu (account manager)
Next Advertising – Sorin Popescu (managing partner), Andreea Rosu (account manager), Adina Marinica (account executive)
Echipa client: Iulia Ghile (Specialist Marketing) si Maria Ionas (Sef Serviciu Campanii Creative)