Trăim în lumea în care contează, încă, cât de lung ai părul

Trăim în lumea în care contează, încă, cât de lung ai părul

Copiii sunt întrebați încă, prin parcuri, de ce au părul lung dacă sunt băieți, sau de ce se joacă cu păpuși, iar fetele sunt ținute departe de traseele de cățărare sau de locuri de joacă care își ascut pericolele în funcție de gen. Culorile sunt împărțite și ele drastic, nu cumva ca vreun roz să scape în tabăra băieților sau vreun albastru prin cărucioarele fetelor. Există și excepții, bineînțeles. Iar brandurile au început să le îmbrățișeze. Cum e spotul Sunsilk, realizat de J. Walter Thompson Bangkok, care spune povestea adevărată a transgenderului Rock Kwanlada, de 20 de ani, care a ieșit pe locul doi la Miss Tiffany Universe 2017. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related