[PR-ul fata cu reactiunea] Aura Dumitru (Make Sense): Ce resimtim noi in agentie e ca oamenilor cu care lucram - clienti, furnizori, colegi - le este tot mai frica de greseala

[PR-ul fata cu reactiunea] Aura Dumitru (Make Sense): Ce resimtim noi in agentie e ca oamenilor cu care lucram - clienti, furnizori, colegi - le este tot mai frica de greseala

Printre problemele noi care au aparut recent in comunicare, o importanta sporita a capatat teama de greseala, "care poate mai mult sa limiteze decat sa aduca plus-valoare". Agentiile o resimt din plin, iar aceasta pare fi amplificata inclusiv de lucruri aparent marunte (cum ar fi o virgula pusa gresit). Aura Dumitru (Communication Engineer & Partner, MakeSense) o numeste chiar asa: vanatoarea de greseli. 

Poate fi din cauza responsabilitatii mai mari in formularea mesajelor, poate vine la pachet cu modul de a gandi a generatiei mature sau poate este o reactie la mediul socio-politic si economic in care traim in ultima vreme.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related