Confident Communications & Venus Five Photo Studio semnează campania "Drive Your Ambition - Entrepreneurs who create legacy", pentru lansarea Mitsubishi Eclipse Cross

Confident Communications & Venus Five Photo Studio semnează campania "Drive Your Ambition - Entrepreneurs who create legacy", pentru lansarea Mitsubishi Eclipse Cross

DE CE CAMPANIA DRIVE YOUR AMBITION – ENTREPRENEURS WHO CREATE LEGACY?

Campania de comunicare a fost creată pentru lansarea Mitsubishi Eclipse Cross, un model care, prin tehnologia pe care o aduce și prin noul design, are misiunea de a schimba povestea unei mărci cu o tradiție construită în peste 100 de ani, păstrându-i, în același timp, valorile: LOIALITATE, SIGURANȚĂ, CURAJ și AMBIȚIE.

Totodată, compania pe care astăzi o cunoaștem sub numele de Mitsubishi Motors a fost fondată de antreprenorul nipon Yataro Iwasaki pe când avea 35 de ani. De atunci, firma a reușit să se impună în istoria automobilistică la nivel internațional.

"Am creat o campanie care să fie relevantă pentru brand și care, totodată, să poată fi replicată la nivel internațional. Ne-am imaginat situația în care Mitsubishi Eclipse Cross ar fi o persoană și s-ar fi născut într-o familie ce a pus bazele unei afaceri a cărei tradiție a fost transmisă din generație în generație timp de peste 100 de ani. Cea mai mare provocare a sa? Să ducă tradiția familiei sale, moștenirea Mitsubishi, pentru prima dată, într-o nouă eră. O eră modernă, a tehnologiei și a inovării, dar care păstrează aceleași valori de la începuturi. Și atunci am creat o campanie bazată pe povești reale", povestește Mara Gojgar (fondator Confident Communications).

 

CUM AM PORNIT LA DRUM?

Curiozitatea este cuvântul cheie care a stat la baza campaniei. De ce anumite afaceri pier odată cu antreprenorul, iar altele cuceresc lumea timp de generații. Ce se află dincolo de contextul financiar și economic în care se lansează o companie?

Așadar, am invitat 12 antreprenori români, din domenii variate - artistic, medical, servicii, home&deco, fashion, FMCG, e-commerce, dar care au creat afaceri cu potențial de a fi lăsate moștenire peste ani, pentru a crea o dezbatere creativă legată de viziunea și de valorile care stau la temelia companiilor antreprenoriale care trec testul timpului.

Practic, povestea Mitsubishi Eclipse Cross este și povestea lor, a unor antreprenori români care poartă pe umeri responsabilitatea de a duce mai departe afaceri cu tradiție, create de familiile lor (#CarryOnLegacy), sau care au construit de la zero o companie cu potențial de a fi lăsată moștenire generațiilor următoare (#CreatingLegacy).

"Ducând marca Mitsubishi Motors acolo unde este într-adevăr locul ei, Mitsubishi Motors Corporation s-a lansat în următoarea sa călătorie, transformând 80 de ani de experienţă 4WD (de la PX33 1936 cu tracţiune integrală), 35 de ani de expertiză SUV (de la Pajero iniţial din 1982), precum şi 30 de ani de tehnologie All-Wheel-Control (de la Galant VR4 Dynamic Four 1987 iniţial), în valori pentru viitor. Rezultatul acestei viziuni îl reprezintă noua generație de SUV-uri, Eclipse Cross fiind primul dintre acestea. Eclipse Cross vine în completarea gamei actuale, alături de ASX şi Outlander, cu o poziționare diferită: un SUV Coupé cu un design deosebit, calitate japoneză fină, dinamică excelentă a condusului şi cu multe funcţii inovatoare, care vor extinde piaţa Mitsubishi Motors către noi clienţi.", declară Mihai Petre (Director de Marketing, Mitsubishi România).

 

CINE A ZIS “DA”?

Antreprenorii care au acceptat invitația în campania #DriveYourAmbition: Maria Dermengiu - Marie Nouvelle, Răzvan Chelu - Lemnia, Ana Maria Marian - Intermedicas, Anamaria Ștefan - Sophia România, Ionuț Leahu - Clinicile Dr. Leahu, Alina și Elena Cernătescu – AlinaCernatescu.ro, Ioana Șelner - Nuntă pe Plajă, Dan Mitrea - Neuroaxis, Mihai Pătrașcu - EvoMag, Marius Tudosiei - Băcănia Veche, Alexandru Sautner - Cremeria Emilia, Iosif Harasemiuc și Ruben Perju - NOAHwatch.

 

ANTREPRENORIAT = CE TE MÂNĂ ÎN LUPTĂ + DE CE + PENTRU CINE?

Am început cu o mână de antreprenori care, fie sunt la prima generație în antreprenoriat, fie duc mai departe o tradiție de familie, și care au acceptat invitația noastră la dialog. Sunt mult mai mulți care au un cuvânt de spus, însă am făcut un pas mic, un demers pe care l-am considerat necesar, o dezbatere onestă în contextul: o afacere din care să îmi întrețin familia sau o afacere pe care o creez cu viziunea de a rămâne peste generații?

Fiecare dintre acești antreprenori au răspuns la întrebări legate de misiunea afacerilor lor, de schimbări majore pe care le-au făcut pentru a aduce brandurile în contextul actual, la valorile pe care vor să le lase generațiilor următoare și care este combustibilul ambiției lor (comprimat în întrebarea “what drives your ambition”).

Filmările și ședințele foto au fost realizate atât în inima afacerilor lor, cât și la volanul unui Mitsubishi Eclipse Cross, în timpul unei zile normale de lucru pentru ei.

"Provocarea majoră a proiectului a fost ca într-un timp scurt (aproximativ 3 ore petrecute cu fiecare antreprenor) să realizăm atât filmarea în locație și în mașină, cât și o serie de fotografii care să fie reprezentative pentru fiecare antreprenor în parte", declară Dragoș Constantin (fondator Studio Fotografie Venus Five).

 

AFLĂ POVEȘTILE ANTREPRENORILOR ȘI RĂSPUNSURILE LA ÎNTREBAREA “WHAT DRIVES YOUR AMBITION”?

1. MARIA DERMENGIU, MARIE NOUVELLE
“Conexiunea și comunicarea pe care o am cu ceilalți și faptul că munca mea rezonează, că este iubită, purtată și înțeleasă de către ceilalți. Suntem într-o legătură foarte strânsă și, până la urmă, cred că orice creație, cum este și această mașină, a fost făcută pentru ceilalți, pentru a le ușura viața, pentru a se bucura mai mult de tot ceea ce Mitsubishi poate să ofere, de ceea ce un artist poate să ofere.

 

 

2. RĂZVAN CHELU, LEMNIA
Am oportunitatea incredibilă de a spune povești prin obiectele pe care le creez, alături de cei mai importanți oameni din viața mea, familia. În plus, aprecierea celor care aleg Lemnia ne inspiră să căutăm mereu noi concepte și forme prin care îi putem surprinde.

 

 

3. ANA MARIA MARIAN, INTERMEDICAS
Pe scurt? Contribuția pe care eu pot să o aduc la dezvoltarea societății. Eu mă trezesc în fiecare dimineață și mă urc la volan, la volanul vieții mele, de fapt, cu convingerea și cu visul că lumea asta poate fi un loc mai bun, dacă fiecare dintre noi își asumă rolul pe care îl are de jucat.

 

 

4. IONUȚ LEAHU, CLINICILE DR. LEAHU
Pacientul care vine și îmi spune ‘’de ce nu am fost eu informat despre asta până acum, de ce nu mi s-a dat și mie alternativa asta de tratament, de ce mi-au căzut mie dinții?”, este pacientul care nu are răspunsuri deși le-a căutat, poate ani de zile, în încercarea lui de a descoperi această sănătate reală pe care o oferim noi și asta mă motivează pe mine zi de zi să împing limitele și mai departe, să reușesc să ajung către toți oamenii care își doresc această sănătate reală, care își doresc un zâmbet cu care se pot mândri pentru o perioadă lungă de viață.

 

 

5. ANAMARIA ȘTEFAN, SOPHIA ROMÂNIA
Mulți ani l-am avut pe tatăl meu, care a murit când aveam eu douăzeci de ani și care m-a inspirat foarte mult și spunea tot timpul: „nu întinde mâna niciodată”, „fii corectă”, „creează ceva ce să lași în urma ta”.

 

 

6. ELENA ȘI ALINA CERNĂTESCU, ALINA CERNĂTESCU
Alina Cernătescu: Poate nu este chiar combustibil pentru ambiție, dar știu sigur că mă încarcă cu energie și mă inspiră clientele noastre. Mă bucură să văd că ele se simt mai încrezătoare și mai frumoase, purtând rochiile noastre.

Elena Cernătescu: Pe scurt, ‘hai că se poate’! Asta este, sincer, motto-ul după care mă ghidez. Sunt foarte multe preconcepții că în România e greu să faci business, în România e greu să fii designer vestimentar, cu atât mai mult pentru o femeie. Noi chiar ne dorim să punem pe harta internatională a design-ului vestimentar couture brand-ul Alina Cernătescu, iar „Made in România” să devină o mândrie și o emblemă în sine, pe care oamenii, în întreaga lume, să o caute atunci când vine vorba de creații de design vestimentar.

 

 

7. IOANA ȘELNER, NUNTĂ PE PLAJĂ
Cred că e un cumul de elemente care „drives my ambition”, dar cel mai important cred ca este curajul de ați asuma lucruri și de a schimba lucruri.

 

 

8. DAN MITREA, NEUROAXIS
Motivația mea este pasiunea. Dacă ești pasionat de ceea ce faci, poți să faci orice. Valori? Cred că responsabilitatea, faptul că trebuie să lucrezi într-o echipă, să gândești liber, să fii inovator, să nu te lași demoralizat dacă nu îți ies anumite lucruri.

 

 

9. MIHAI PĂTRAȘCU, EVOMAG
Mi-am dorit foarte mult să am, adică mama nu a putut să-mi ofere și am zis „ok, adică eu nu pot să-mi fac singur?”. Lucrurile acestea m-au motivat extraordinar de mult și cred că e foarte important să ai o motivație internă.

 

 

10. MARIUS TUDOSIEI, BĂCĂNIA VECHE
Fiecare om își caută o explicație pentru momentul ăla în care te pui în mișcare în fiecare zi și ai întrebarea asta: „pentru ce o faci?”. Cred că cel mai puternic combustibil pentru mine este exact mănunchiul ăsta de clienți, care pleacă de la noi cu zâmbetul pe buze. Este absolut fabulos să vezi oameni mulțumiți și asta e cea mai bună hrană pe care o poți primi.

 

 

11. ALEXANDRU SAUTNER, CREMERIA EMILIA
Îți spun, este foarte simplu ce fac. Îmi place să creez zâmbete. Asta este satisfacția cea mai mare, că până la urmă, partea materială o lăsăm la urmă, pentru că este importantă, dar nu este cea mai importantă. Pentru mine satisfacția cea mai mare este când îmi văd clienții fericiți. Zâmbetele acestea mă încarcă pozitiv.

 

 

12. RUBEN PERJU & IOSIF HARASEMIUC, NOAH WATCHES
Iosif Harasemiuc: Cuvântul prin care aș caracteriza tot efortul ăsta al nostru, pentru că de multe ori ne gândim la asta, e chiar cuvântul „legacy”. Cuvântul ăsta are așa de multă încărcătură pe toate părțile, încât toată munca pe care o depui face sens sub el. Tot timpul pe care îl investești, toată energia pe care o investești, toate riscurile pe care ți le asumi, intră sub „legacy”. Până la urmă cred că ăsta e cuvântul care ar trebui să domine orice brand care vrea să rămână în picioare.

 

Echipele participante:

ECHIPA ȚIRIAC HOLDINGS
Dana Petrea, Director de Marketing

ECHIPA MITSUBISHI ROMÂNIA
Mihai Petre, Director de Marketing
Ramona Frunză, Specialist Marketing

ECHIPA CONFIDENT COMMUNICATIONS
Mara Gojgar, Fondator
Anca Călugăru, Project Executive

ECHIPA STUDIO FOTO VENUS FIVE
Dragoș Constantin, Fondator & Fotograf
Iulian Novac, Videograf

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related