ACTIV AD & Hellmann's adresează această invitație tuturor fanilor în cea mai nouă campanie promoțională destinată sezonului grătarelor.
Dacă până acum era mai mult grill și mai puțin chill, conceptul câștigător propus de agenție scoate în față plăcerea de a fi împreună cu prietenii și de a experimenta gusturi deosebite.
Iar dacă ești dintre cei cărora le sărea muștarul când auzeau de banalul grătar, află că de anul acesta Hellmann’s îți pune la dispoziție o gamă completă de sosuri pentru BBQ, ketchup, muștar, maioneză, cât și o serie de premii super chill cu care vei fi răsplătit: boxe portabile, rucsaci multifuncționali 3în1, produse Hellmann’s pentru grătar sau Cif pentru curățarea acestuia.
Campania este prezentă in-store în cele mai mari lanțuri de retail din țară, în perioada 25 mai – 10 iunie.
“Noi, la Hellmann's, suntem mereu de partea gustului și considerăm că oricărui preparat îi poți asocia un sos delicios pe măsură, indiferent că vorbim de mesele petrecute acasă, zilnic, sau de momentele speciale de socializare, la grătar. Îi încurajăm pe consumatori să iasă de pe “pilot automat” când vine vorba de preparatele lor, să se relaxeze și să fie creativi. Propunerea agenției a reușit să surprindă exact acest lucru și să pună produsele Hellmann’s în mod natural la masă alături de restul familiei și al prietenilor."
Oana Grosu, Shopper Marketing Specialist Foods, Unilever South Central Europe