Intre noi fie vorba, am vazut sute de panouri plictisitoare. In fiecare zi trecem pe langa ele, iar oameni cu tangente la industria publicitatii pot fi zariti, adesea, facandu-si cruce cand vad asemenea platitudini colorate la tot pasul. Asadar, nu plictisul emanat din OOH e noutatea aici, ci plictisul asumat. Iata o idee tare!
This is the world's most boring billboard, spun niste producatori de lemn destinat caselor. Pe numele lor, Sioo:x. Iar compania vrea sa demonstreze ca produsul lor e in stare sa reziste 12 ani afara, in orice fel de conditii. Asadar, au ales unul dintre cele mai umede orase ale Europei, nordicul Malmo.
Oamenii o spun foarte clar in mesajul de pe billboard:
O sa lasam chestia asta aici vreme de 12 ani, ca sa aratam cat de mult rezista produsele noastre.
Conform AdAge, bucata aia de lemn pusa in panou a fost recoltata direct de pe veranda CEO-ului companiei, iar contractul cu agentia media care le-a facilitat expunerea chiar este pe 12 ani de zile. Ambitios si deloc plictisitor!
Ne-auzim in 2030, cand o sa revizitam chestiunea si o sa scriem despre. Pana atunci, puteti vizita Malmo, ca e un oras frumos, nu doar plin de umezeala