Odata cu nevoile de comunicare ale brandurilor, recrutarea in PR a suferit si ea modificari. De exemplu, spune Rares Petrisor (Head Strategist & Owner, Media Pozitiv), spontaneitatea, reflexul si flerul sunt esentiale la angajare. Pentru ca, spre deosebire de experienta si pricepere, instinctul nu se poate dobandi. "Il ai sau nu. Iar crizele sunt jumatate manual, jumatate instinct". Dap, facem ce facem si ne intoarcem la crize. Inclusiv datorita lor, spune Rares, agentiile sunt nevoite sa invete si sa propuna (un pic mai agresiv) schimbarea de mesaj. Alternativa este sa piarda impreuna cu clientii lor.
[PR-ul fata cu reactiunea] Rares Petrisor (Media Pozitiv): De multe ori, brandurile vor ceva, iar comunicatorilor le iese altceva. Până la public, te mănâncă „specialistul”
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: