Brandurile nu așteaptă invitație specială la nunta din acest weekend, când Prinţul Harry se va căsători cu Meghan Markle. Își fac singure loc în vârtejul mediatic al evenimentului. Ocazie cu care vedem că orice poate deveni regal, dacă îi pui coroniță. S-au lansat în așteptarea nunții regale gogoși regale, supe regale, cereale regale, dar și aparate de ras, brânză sau seturi de Lego.
Începem, însă, cu abordarea serioasă a evenimentului. Parteneriatul Nikon cu The Guardian pentru proiectul ”Patru nunți”, un documentar online realizat cu ajutorul agenției We Are Pi. Filmul spune povestea a patru relații, din SUA, Marea Britanie, România și India. Cuplul din România, emigrat în Paris, s-a întors acasă, pentru a-și ține nunta în sat, cu toate tradițiile aferente:
Continuăm cu două spoturi ironice. Reclama E4 făcută de 4creative:
Velveeta:
Și acum să trecem la lansări trăsnite. KFC marchează evenimentul cu o găletușă de porțelan, "Kentucky Fine China", creată de Iris Worldwide, care are filigran de aur. Ediția acestor produse este foarte limitată: 25 de boluri.
Gogoașa Royal Love de la Dunkin' Donuts:
Sticluțe cu pălării de la SodaStream:
Supă regală de la Campbell, cu dovlecei:
Cereale regale de la Kellogg's:
Pantofi tematici Hotter:
Sandviș de la Marks and Spencer:
Lame de ras de la Friction Free Shaving:
Seturi de Lego dedicate special:
Închideți ochii și respirați. Așa cum a trecut Yanny și Laurel, va trece și asta.