Nu stii de unde sare iepurele de aur. Cand te straduiesti sa inveti cat mai bine ce vrei sa faci, poti sa-l intalnesti mai repede decat te-astepti. Traian Dan Maxim a facut-o nu mult dupa ce-a terminat facultatea. A studiat Design la Cluj, perioada in care a si muncit ca freelacer si s-a inscris in tot soiul de concursuri online, dobandind astfel experienta in comunicarea cu clienti din afara. Dupa Cluj s-a dus la Baia Mare, tot cu munca, dar si-a facut si cativa prieteni, printre care Horatiu Sasaran, general manager Kubo Investments. In 2016 se intamplat asta. Timp in care Traian a primit functia de Head of Design si a dezvoltat o ramura noua - Kubo Visuals (design, branding). Iata, deci, o dovada de intraprenoriat.
Multitasking la Kubo Investments: fatade pentru castele moderne, dar si branding pentru gelaterii
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: