De 20 de ani, Ariston Thermo România aduce confortul în casele românilor, iar pentru a sărbători această aniversare, își invită clienții să arate ce s-a schimbat în viața lor în tot acest timp pentru a-i premia.
Împreună cu agențiile DDB și Tribal Worldwide România, Ariston Thermo România a ales ca în campania aniversară de 20 de ani să premieze atât clienții care le-au fost alături de la început, cât și cei care vor să încerce acum confortul marca Ariston.
Astfel, au creat o campanie în care clienții care au achiziționat o centrală Ariston în ultimii 20 de ani, pot încărca o poză din perioada în care au descoperit confortul alături de acest brand pe ariston.com/ro/20ani sau pot merge în magazinele partenere, să accepte provocarea Ariston scanând QR code-ul din magazine și să între în cursa pentru una dintre cele 41 de centrale inteligente Alteas ONE de ultimă generație.
De asemenea, conceptul campaniei include și prezența influencerilor, care joacă un rol foarte important în crearea unui conținut relevant pentru comunitățile interesate de brand și produsele sale.
Adela Popescu și Radu Vâlcan vorbesc de viața lor de dinaintea apariției copilului, iar Cabral ne arată cum s-au schimbat lucrurile cu ajutorul Tiarei, adorabila sa cățelușă Cane Corso:
"Confortul inseamnă ceva diferit pentru fiecare dintre noi. Ariston a acceptat acum 20 de ani provocarea de a oferi confort românilor în fiecare zi prin produse excelente și inovatoare. Ne-am dorit să celebrăm primii 20 de ani în România alături de clienții noștri deja existenți sau viitori printr-o campanie integrată, ce evidentiază angajamentul nostru fată de nevoile lor de confort, dar și noua platformă de comunicare concentrată pe valorile, promisiunile și atributele relevante ale produselor Ariston", a declarat Cătălin Drăguleanu (Country Manager Ariston Thermo România).
"In fiecare an, zeci de companii și branduri organizează campanii de 5, 10, 25 de ani de la înființare sau de la venirea în România, iar 2018 nu avea cum să fie diferit. Dar noi am vrut ceva mai mult. Ne-am dorit să implicăm în campanie mai multe audiențe, într-un mod relevant pentru fiecare. Astfel, ne-am dat seama că pentru cei care au deja o centrală termică Ariston, poate fi momentul bun de a le oferi discount-uri către o nouă generație de centrale inteligente Alteas ONE sau dispozitive care să le îmbunătățească experiența cu centrala termică Ariston pe care o dețin deja, dar și un moment bun de introspecție, pentru a ne arăta cum s-au schimbat pentru ei lucrurile în 20 de ani. Pentru cei care nu au centrale Ariston, am vrut să îi expunem la produs și să le dăm șansa să îl câștige, mai ales ținând cont de succesul campaniei trecute.
Și pentru că totul e mai frumos când vezi și poveștile altora, am decis să implicăm și influencerii, care au arătat cum s-a schimbat viață lor în ultimii ani”, a declarat Ștefan Vasilachi (Creative Director DDB România).
Dacă video-urile influencerilor au arătat ce lucruri s-au schimbat la ei și au stârnit curiozitatea utilizatorilor, concursurile Ariston au avut misiunea de a răsplăti clienții deja existenți sau de a-i expune pe cei noi la ce înseamnă confortul în viziunea brandului. Și pentru că ne plac poveștile trăite, mai mult decât cele doar scrise, pe site-ul campaniei există și poveștile reale ale unora dintre primii clienți Ariston în România.